تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنيس روی ميز بعنوان هیأت شاخص ورزش قم انتخاب شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛محمد عموئیان رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم  اظهار کرد:   نتیجه ارزشیابی صورت گرفته از تمامی هیات‌های ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم است که آن را نتیجه تلاش تمامی همکاران هیأت، باشگاه‌ها، قهرمانان و ورزشکاران این رشته می‌دانم.

وی با بیان اینکه تنیس روی‌میز قم در سال 1396 در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های چشمگیری داشت، اضافه کرد: کسب رتبه نخست در شاخص توسعه همگانی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم نصیب این هیأت شد و باید از بازیکنان، مربیان، داوران و پیشکسوتان این رشته نیز به واسطه کسب این موفقیت تقدیر کنم.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم در ادامه به برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان قم اشاره و بیان کرد: سیدمحمدامین منتظری با پیروزی چهار بر صفر برابر علی اخوان در یک بازی دیدنی و بدون باخت عنوان قهرمانی مسابقات تنیس روی‌میز جام رمضان را از آن خود کرد.

وی با بیان اینکه علی اخوان و پویا وفایی در رده سنی بزرگسالان این جام موفق به کسب رتبه‌های دوم و سوم شدند، ابراز کرد: در رده سنی نوجوانان نیز سیدعلی سجادیان در فینال با نتیجه سه بر دو برابر سیدمحمدمعین منتظری پیروز شد و با 10 پیروزی و بدون باخت به مقام قهرمان جام رمضان رسید.

عموئیان سپس به برنامه‌ریزی این هیأت برای برگزاری مسابقات انتخابی بزرگسالان قم به منظور اعزام به رقابت‌های تور ایرانی اشاره و ابراز کرد: این مسابقات به شکل آزاد روز پنجشنبه 24 خرداد ماه از ساعت 22 در سالن پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی به انجام می‌رسد و قهرمان و نایب‌قهرمان این رقابت‌ها همراه با دو نفر برتر رنکینگ بزرگسالان قم به رقابت‌های تور ایرانی در اراک اعزام می‌شوند.

انتهای پیام /ت

پينگ‌پنگ بازان قم در تور ايرانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنيس روی ميز بعنوان هیأت شاخص ورزش قم انتخاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..