تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنجیره بانکی کمکی به بهبود وضعیت کشاورزان نمی‌کند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالله حاتمیان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در حال حاضر شرایط برای فعالیت کشاورزان مناسب نیست، اما با این وجود شاهد هستیم که آن‌ها به دلیل اجبار به فعالیت در عرصه کشاورزی ادامه می‌دهند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه تسهیلات مناسبی از سوی بانک‌ها در اختیار کشاورزان قرار نمی‌گیرد بیان کرد: در واقع زنجیره بانکی نه تنها کمکی به کشاورز نمی‌کند بلکه در مواردی برای وی معضل‌آفرین نیز است و اگر تسهیلاتی نیز قرار باشد در اختیار کشاورزان قرار گیرد نرخ آن‌ها بسیار بالا‌ست و برای کشاورز صرفه ندارد.

حاتمیان عنوان کرد: کشاورزان امروز رغبت چندانی برای ادامه فعالیت در این عرصه ندارد و اقدامات صورت گرفته از سوی دولت نیز حالت موقت داشته و به صورت بلندمدت مشکلات کشاورزان را برطرف نکرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از معضلات موجود بر سر راه تولیدکنندگان و کشاورزان این است که صنایع تبدیلی مناسبی وجود ندارد ادامه داد: علاوه بر این بازار صادراتی نیز چندان مطلوب نیست و در صنایعی مانند بسته بندی نیز ضعف اساسی وجود دارد و کشاورز و تولیدکننده نمی‌تواند با بسته بندی مناسب زمینه صادرات محصول خود را فراهم کند.

نماینده مردم درگز در مجلس خاطرنشان کرد: علاوه بر این کشاورزان با مشکلاتی مانند خشکسالی و یا خسارت به باغات و زمین‌های کشاورزی خود دست و پنجه نرم می‌کنند و این مسائل سبب شده تا بعضا اقداماتی که از سوی دولت و مجلس برای ثابت نگه داشتن و یا بهبود وضعیت کشاورزان صورت گرفته بی ثمر باقی بماند.

انتهای پیام/پ

بهبود وضعیت کشاورزان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنجیره بانکی کمکی به بهبود وضعیت کشاورزان نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..