تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت ۴۰۰ رشته قنات گناباد در وضعیت بحرانی است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا حسین زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناباد گفت: در حال حاضر ۴۸۰ رشته قنات در شهرستان گناباد وجود دارد که از این میان وضعیت ۴۰۰ مورد آن بحرانی است.

مدیر جهاد کشاورزی گناباد افزود: در واقع این تعداد از قنات‌های شهرستان با کم آبی روبرو شده‌اند و تعدادی از قنات‌ها نیز متاثر از وضعیت بارندگی‌های اخیر مقداری بهبود وضعیت داشته‌اند و میزان آب ذخیره و موجود در آن‌ها افزایش داشته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناباد خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های در دستور کار جهاد کشاورزی شهرستان لایروبی قنات‌های شهرستان با هدف احیاء آن‌ها است و برای این مهم اعتبارات مناسبی نیز در حدود ۷۰ میلیارد ریال اختصاص پیدا کرده است تا از طریق ۵۳ رشته قنات گناباد لایروبی شوند.

حسین زاده بیان کرد: وضعیت خشکسالی شهرستان در قنوات شهرستان نیز اثرگذار بوده و امروز شاهد هستیم که بخشی از قنات‌های شهرستان با کم آبی روبرو هستند و از سوی دیگر در تولید محصولات استراتژیک شهرستان مانند زعفران نیز بسیار اثرگذار بوده است و متاسفانه به دلیل اینکه این محصول در فصل زمستان آبیاری می‌شود بارندگی‌های اخیر تاثیری در وضعیت این محصول استراتژیک شهرستان نداشته است.

انتهای پیام/پ

بحران کم آبی در قنات های خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت ۴۰۰ رشته قنات گناباد در وضعیت بحرانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..