تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸۹ درصد از روستا‌های دامغان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ابوالفضل حسن‌بیگی در آئین عملیات اجرایی گازرسانی به روستا‌های دامغان اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های رفاهی و تکمیل پروژه‌های روستایی مهم‌ترین رویکرد دولت و مجلس برای حفظ جمعیت روستانشین است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر بالغ‌بر ۸۶ درصد از روستا‌های دامغان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌های گازرسانی این رقم به ۸۹ درصد افزایش می‌یابد.

نماینده مردم دامغان در مجلس خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی برای گازرسانی به دو روستای مهماندویه و طرزه از توابع شهرستان دامغان آغاز شد.

وی از تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح خبر داد و گفت: تکمیل این طرح سهم ویژه‌ای را در حفظ جمعیت روستایی در این منطقه دارد و باید نسبت به این مسئله اهتمام ویژه‌ای بورزیم.

حسن بیگی بابیان اینکه در دو سال گذشته ۲۰ روستای دامغان با جمعیت بیش از ۲۰ خانوار برای تشکیل شورای اسلامی و دهیاری ارتقا یافتند یادآور شد: رونق مناطق روستایی ازجمله سیاست‌های دولت برای ایجاد توسعه پایدار در کشور است.

وی بابیان اینکه سالانه ۷۵۰ هزار بشکه مایعات گازی در کشور تولید می‌شود ابراز داشت: این در حالی است که ایران در حوزه تولید گاز در پالایشگاه‌های کشور قادر به تولید سالانه ۸۰۰ میلیون مترمکعب است و باید برای ارتقای این توانمندی تلاش مضاعف شود.

نماینده مردم دامغان در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: با توجه به کمبود آب و خشک‌سالی باید نسبت به اصلاح الگوی کشت کشاورزی در سراسر کشور و به‌ویژه مناطق کویری ازجمله استان سمنان اقدامات لازم انجام شود.

وی گفت: امسال برای تولید ۱۵۰ میلیون تن محصولات کشاورزی در کشور برنامه‌ریزی‌شده است و این در حالی است که سال گذشته میزان تولید محصولات کشاورزی بالغ‌بر ۱۲۰ میلیون تن بود.

انتهای پیام/ پ

روشن شدن شعله گاز در روستاهای دامغان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸۹ درصد از روستا‌های دامغان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..