تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عابدزاده از احمدرضا تا امیر؛ اشمایکل از پیتر تا کاسپر

عابدزاده و اشمایکلبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  احمد رضا عابد زاده دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 1998 فرانسه به عنوان گلر در دروازه تیم ملی ایران حضور مثمرثمر داشت. در همان سال پیتر اشمایکل دروازه‌بان دانمارکی و افسانه ای تیم منچستریونایتد نیز سنگربان تیم ملی دانمارک در درون دروازه این کشور بود.

هم اکنون هم احمدرضا عابدزاده ملی‌پوش کشورمان که لقب عقاب آسیا را با خود یدک می‌کشید و هم پیتر اشمایکل دروازه‌بان ماندگار دانمارک هردو دوران سنگربانیشان در درون دروازه‌ی فوتبال به پایان رسیده ولی فرزندانشان  هم اکنون راه پدران خود را طی میکنند.

امیر عابدزاده پسر احمدرضا عابدزاده و کاسپر اشمایکل پسر پیتر اشمایکل در جام جهانی 2018 روسیه به ترتیب به عنوان دروازه‌بان در تیم های ملی فوتبال ایران و دانمارک حضور دارند.

عابدزاده و اشمایکل

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عابدزاده از احمدرضا تا امیر؛ اشمایکل از پیتر تا کاسپر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..