تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام حسابدار،کارشناس فنی تاسیسات،راننده در قزوین

استخدام صنایع تبدیلی و تکمیلی کوهستان الموت قزوین

شرکت تولیدی لبنی کوهستان الموت قزوین واقع در شهرک صنعتی کاسپین جهت تکمیل نیروی انسانی خود در استان قزوین از افراد واجد شرایط در ردیف شغلی زیر دعوت به همکاری می نماید.

ردیفعنوان شغلیشرایط پذیرش1حسابدارمسلط به حسابداری مالی و بهای تمام شدهمسلط به نرم افزارهای مالیحداق مدرک لیسانس در رشته حسابداریحداقل 3 سال سابقه ­ی کار مفید حسابداریپایان خدمت2کارشناس فنی تاسیساتجنسیت: آقاحداقل مدرک فوق دیپلم در رشته مهندسی مکانیک، برق و الکترونیکحداقل 2 سال سابقه­ ی کار در واحد تولیدی لبنیتسلط به سیستم برودت(سردخانه فریونی)تسلط به دیگ بخارتسلط به ماشین آلات خط تولید صنایع لبنیات (پاستور،پرکن دوغ و ماست،CIP)کارت پایان خدمت3رانندهجنسیت: آقاآشنا به امور بازاریابیحداقل مدرک فوق دیپلمگواهینامه پایه دوکارت سلامتحداقل 3 سال سابقه ­ی کار مفید در پخش و فروش محصولات لبنیمتقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل و یا شماره تلگرام زیر ارسال نمایند .

در هنگام ارسال رزومه به پست الکترونیک “نام خانوادگی شخص +عنوان شغلی” را در قسمت موضوع (Subject) ذکر نمایید و برای ارسال رزومه به تلگرام نام فایل بصورت “نام خانوادگی شخص+عنوان شغلی” باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام حسابدار،کارشناس فنی تاسیسات،راننده در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..