تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوهنورد لرستانی در ارتفاعات گرین نهاوند جان باخت

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدتقی شهبازی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند اظهار داشت:پس از ۸ساعت عملیات جستجو تیم امداد کوهستان نهاوند در پایان جسد بی جان کوهنورد لرستانی کشف و به پایین کوه منتقل و تحویل مقامات شد.

وی گفت: ساعت ۱۸:۵۰ روز جمعه ۲۵ خرداد ماه گزارشی از اورژانس نهاوند مبنی بر سقوط شخصی در کوهستان گرین دریافت شد که بلافاصله تیم جستجو و امداد کوهستان این جمعیت عازم منطقه حادثه شد.

شهبازی افزود: درپی اعلام این گزارش به علت عدم امکان اعزام تیم امدادهوایی فراخوان نیرو‌های های امداد و نجات کوهستان از نیرو‌های شهرستان‌های نهاوند و نور آباد انجام شد که در نهایت دو تیم از جمعیت هلال احمر نور آباد و نهاوند به منطقه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند اظهار داشت: فرد کوهنورد اهل نور آباد لرستان بودکه درمنطقه کوهستان گرین دچار حادثه و در نهایت فوت کرد.

وی بیان کرد: عملیات جستجو و انتقال حادثه دیده از ساعت ۱۸:۵۰ تا ساعت ۱:۵۰ روز شنبه ۲۶ خرداد ادامه داشت و جسد نامبرده در ساعت ۱:۵۰ تحویل عوامل انتظامی شهرستان نهاوند شد.

انتهای پیام/پ

مفقود شدن کوهنورد لرستانی در ارتفاعات گرین نهاوند 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوهنورد لرستانی در ارتفاعات گرین نهاوند جان باخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..