تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیرزنی که ده انگشتی تایپ می‌کند +فیلم

زن سالخورده ای که ده انگشتی تایپ می کند + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طی چند روز گذشته ویدئویی از یک زن سالخورده تایپیست، طوفانی در شبکه های اجتماعی بپا کرد. در این ویدئو این زن سالخورده در حال تایپ کردن دیده می شود. گفته می شود او در مقابل یکی از ادارات دولتی هندوستان کار تایپ نامه‌های اداری مردم را انجام می دهد.  این ویدئو بلافاصله در شبکه های اجتماعی توئیتر، واتس آپ و یوتیوب منتشر شد و طوفانی به پا کرد.

یکی از کاربران  توئیتر با انتشار این ویدئو نوشت : " شاید با سرعت بالایی تایپ نمی کند اما به من آموخت که هیچ کاری کم ارزش نیست و در هر سنی باید یاد گرفت و کار کرد."

این ویدئو حدود 19800 لایک دریافت کرد و بیش از 3000 بار دیگر به اشتراک گذاشته شد. یکی دیگر از کاربران با انتشار این ویدئو نوشت: " این زن یک استثناست. سرعت تایپ او در این سن و سال بی نظیر است. او به افراد جوانی مانند من قوت قلب می دهد. "

گفتنی است؛ هنوز هویت دقیق این زن سالخورده که به تازگی توسط شبکه های اجتماعی به شهرت رسیده مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید

شبح پیرزن ایستاده در پشت پنجره خبرساز شد! + فیلم

مشاهدات تکان دهنده مردی که پس از مرگ زنده شد!

انتهای پیام/

سرعت تایپ کردن زن سالخورده، همه را شگفت زده کرد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیرزنی که ده انگشتی تایپ می‌کند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..