تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موتور‌سوار در چند سانتی‌متری مرگ ایستاد +فیلم

موتور‌سواری که در چند سانتی‌متری مرگ ایستادبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمانی که موتور‌سوار هندی در بزرگراه مشغول رانندگی بود ناگهان خودرویی از سمت دیگر بزرگراه در مقابل موتور‌سوار سرنگون شد. در ویدئویی که به وسیله دوربین نصب شده بر روی کلاه ایمنی موتورسوار ضبط شده است خودرویی از سمت دیگر بزرگراه با شدت در حال غلت زدن به سمت موتورسوار می‌آید و به طور معجزه‌آسایی در چند سانتی‌متری آن متوقف می‌شود. موتورسوار خوش‌شانس در لحظه آخر بین گارد ریل بزرگراه و اتومبیل حادثه دیده متوقف می‌شود.

شدت چرخش و غلتیدن خودرو به حدی است که تمام محتویات و وسایل داخل آن در عرض بزرگراه بخش می‌شود. موتورسوار هم‌زمان با دیدن خودرو اقدام به گرفتن ترمز و چرخش آهسته فرمان برای جلوگیری از برخورد شدید موتور با خودرو می‌کند. خوشبختانه هر دو وسیله‌نقلیه قبل از برخورد شدید و مرگبار با یکدیگر متوقف می‌شوند. پس از توقف خودرو در حالی که هنوز معلوم نیست کسی آسیب دیده است دو نفر از خودرو پیاده می‌شوند.

در ادامه فیلم این حادثه را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

کلاه ایمنی ناجی زندگی موتور سوار شد +فیلم

تصادف شاخ به شاخ موتورسیکلت با خودروی سواری/ شکستگی‌های متعدد در بدن موتورسوار، عاقبت سرعت غیرمجاز + فیلم

انتهای پیام/

نجات معجزه‌آسای موتور سوار در بزرگراه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موتور‌سوار در چند سانتی‌متری مرگ ایستاد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..