تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غفور: معروف برای تیم ملی والیبال نعمت است

خبرگزاری ایسنا: پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: مراحل درمانم را سپری می کنم اما نمی دانم چه زمانی می توانم در خدمت تیم ملی باشم.

امیر غفور که به دلیل مصدومیت در واپسین لحظات از همراهی تیم ملی والیبال در دیدار برابر لهستان محروم شد درباره این پیروزی قاطع گفت: باید از کاپیتان تیم ملی ایران تشکر کنیم که هم در زمین مدیریت خیلی خوبی داشت و هم نمایش خوبی از خودش نشان داد. واقعا حضور او یک نعمت است. همه بازیکنان تیم ایران عالی بودند اما سعید چیز دیگری است.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران بازیکن درباره آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار کرد: در حال سپری کردن مراحل درمانم هستم اما نمی دانم چه زمانی می توانم در خدمت تیم ملی باشم ولی امیدوارم هر چه زودتر به مسابقات بازگردم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غفور: معروف برای تیم ملی والیبال نعمت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..