تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کولاکوویچ: معروف با قلبش برای ایران بازی کرد

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان جوانم ثابت کردند که ما می توانیم به جوانان اعتماد کنیم.

ایگور کولاکوویچ پس از کسب نتیجه درخشان به همراه تیم ملی والیبال ایران و پیروزی سه بر صفر بر لهستان گفت: در این دیدار دو بازیکن اصلی و با تجربه خود را در اختیار نداشتیم و شریفی و یلی را بازیکنان جوانی بودند جانشین این دو کردیم. بازیکنان جوانم دوباره ثابت کردند که ما می توانیم به جوانان اعتماد کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: معروف با قلب خود برای ما بازی کرد و در جریان بازی از تمام تیم و به ویژه بازیکنان جوان حمایت کرد. او نمایشی هوشمندانه داخل زمین داشت و به خوبی تیمش را رهبری کرد تا با ارائه بهترین نمایش، نقش مهمی در برد ایران داشته باشد.

کولاکوویچ در پایان تصریح کرد: ما دو باخت در روسیه داشتیم و می خواستیم که با این برد به شرایط خوب برگردیم و حالا امیدواریم شرایط خوب ما ادامه داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کولاکوویچ: معروف با قلبش برای ایران بازی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..