تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب شعر «۶۴۱۰ روز تنهایی» نقد می‌شود

تازه‌ترین شب شعر طنز «در حلقه رندان» برگزار می‌شودبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ کتاب «۶۴۱۰ روز تنهایی» سروده پونه نیکوی است که در هفدهمین جلسه نقد کتاب شعر زنان بررسی خواهد شد.

این جلسه دوشنبه، ۲۸ خردادماه ساعت ۱۶ با حضور شاعر این کتاب‌ها و همچنین با حضور غلام‌رضا طریقی، کبری موسوی‌قهفرخی، فریبا یوسفى برگزار می‌شود.

برنامه «یک ماه، یک کتاب»، هر ماه به یک شاعر اختصاص دارد که به بررسی آثار وی می‌پردازد.

علاقه‌مندان برای حضور در هفدهمین جلسه نقد کتاب شعر زنان می‌توانند به حوزه هنری، سالن «سلمان هراتی» مراجعه کنند.

گفتنی است؛ شانزدهمین جلسه نقد و بررسى کتاب شعر زنان، به بررسی کتاب «صدای زنگِ در آمد» سروده رؤیا شاه‌حسین‌زاده اختصاص داشت.

انتهای پیام/

یک ماه یک کتاب شعر زنانه را نقد می کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب شعر «۶۴۱۰ روز تنهایی» نقد می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..