تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین ورزش برای کاهش کمردرد

بهترین ورزش برای کاهش کمردردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از ورزش‌هایی که برای کاهش کمردرد مناسب است شناست. شنا ورزشی است که فشار کمتری به بدن وارد می‌کند. شنا بر روی عضلات بدن کار می‌کند و به مفاصل فشاری وارد نمی‌کند بنابراین این ورزش برای جلوگیری و کاهش کمردرد مناسب است.

شنا به پرورش عضلات نیز کمک می‌کند و این مساله در کاهش کمردرد تاثیرگذار است. البته شنا به صورت حرفه‌ای ممکن است بر بدن فشار وارد کند. بهتر است طوری تمرین کنید که آسیب نبینید. راه رفتن در آب نیز می‌تواند در کاهش فشار روی کمر اثر بگذارد.

بهتر است بر روی نحوه ایستادن خود نیز کار کنید. حرکات کششی برای کاهش سفتی عضلات انجام دهید.می‌توانید در آب حرکت بلند کردن پا‌ها را امتحان کنید. در آب زانو‌ها را به سمت سینه بیاورید و سپس پا‌ها را صاف کنید.

بیشتر بخوانید: کدام ورزش ها برای کاهش کمردرد مناسب هستند؟

بدین شکل پا‌ها با بدن زاویه ۹۰ درجه پیدا می‌کنند. این کار انعطاف‌پذیری بدن را افزایش می‌دهد. از کمپرس آب سرد و گرم برای کاهش درد استفاده کنید.معمولا افرادی که چاق هستند یا اضافه وزن دارند دچار کمردرد می‌شوند. رژیم غذایی مناسب و منظم می‌تواند باعث کاهش وزن و در نتیجه کم شدن فشار بر کمر شود.

منبع: جام جم

انتهای پیام/

ورزش‌های مناسب برای کاهش کمردرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین ورزش برای کاهش کمردرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..