تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهور در حال تماشای بازی ایران و مراکش در منزل +تصاویر

روحانیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و یکمین دوره از رقابت‌های جام جهانی فوتبال با حضور ۳۲ تیم ملی فوتبال از دیروز با دیدار افتتاحیه بین دو تیم روسیه و عربستان سعودی در مسکو پایتخت روسیه آغاز شد. تیم ملی فوتبال کشورمان هم که دومین تیم ملی راه یافته به جام جهانی است، در گروه ۲ این رقابت‌ها با تیم‌های ملی مراکش، اسپانیا و پرتغال هم‌گروه شده است.

تیم ملی ایران در دومین روز آغاز رقابت‌ها، در اولین دیدار خود از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ روسیه به مصاف تیم ملی مراکش رفت. در این دیدار ملی پوشان ایران در حالی که از دقایق اولیه نیمه اول حاکم بازی شدند، توانستند در نهایت در دقایق پایانی روی اشتباه و گل بخودی مهاجم مراکش، بازی را با نتیجه یک بر هیچ به نفع خود پایان دهند.

صفحه اینستاگرام منتسب به حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان با انتشار پستی، چند عکس از او در حال تماشای دیدار ایران و مراکش در منزل‌اش به اشتراک گذاشت. روحانی در اینستاگرام نوشته است:

"با یک بازی حساب‌شده و پیروزی دلچسب همه ملت ایران را شاد کردید؛ بچه‌ها مچکریم."

روحانی

روحانی

روحانی

روحانی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهور در حال تماشای بازی ایران و مراکش در منزل +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..