تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو: می‌توانستیم اسپانیا را شکست دهیم

ستاره تیم ملی پرتغال معتقد است توانایی برتری برابر اسپانیا را داشتند.

به گزارش شما نیوز ، کریستیانو رونالدو بعد از تساوی اسپانیا و پرتغال گفت: می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی کمی عقب افتادیم؛ هیچ وقت به عقب بازنمی‌گردیم و همیشه رو به جلو حرکت می‌کنیم.

او ادامه داد: شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم ولی اسپانیا بازی را در دست گرفت؛ بازی خوبی پشت سر گذاشتیم و مساوی نتیجه‌ای عادلانه و به نفع هر دو تیم بود.

کاپیتان تیم ملی پرتغال اضافه کرد: این مرحله راه خوبی در جام جهانی برای پرتغال است؛ تیم ما خوب کار می‌کند و همیشه بازی بهتری از خود ارائه می‌دهد؛ ما به خودمان باور داریم و تا آخر تلاش می‌کنیم.

رونالدو با اشاره به تساوی برابر اسپانیا ابراز کرد: مقابل یکی از بهترین تیم‌ها بازی کردیم؛ خیلی سخت بود ولی پرتغال خیلی خوب بازی کرد و نشان داد تا آخرین دقیقه هم تلاش می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو: می‌توانستیم اسپانیا را شکست دهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..