تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بازی کرواسی - نیجریه؛ جدالی سرنوشت ساز در گام نخست

به گزارش شما نیوز ، اگر تصور کنیم آرژانتین بخت اول صعود از گروه چهارم است، آن وقت کرواسی، ایسلند و نیجریه باید برای جایگاه دوم بجنگند، کرواسی و نیجریه در سال های اخیر تجارب خوبی در جام جهانی داشته اند ولی این اولین تجربه ایسلند در جام جهانی است. این مسابقه شنبه شب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه Kaliningrad برگزار می شود.

نیجریه اگرچه در بازی های اخیر دوستانه اش شرایط خوبی را تجربه نکرده و تنها برد این تیم در ۵ مسابقه اخیر به پیروزی مقابل لهستان معطوف می شود ولی عقاب ها امیدوارند همچون جام جهانی ۲۰۱۴ که با آرژانتین و یک تیم از اروپای شرقی همگروه بودند، بتوانند به دور بعد صعود کنند. در آن سمت کرواسی با ترکیبی از ستارگان مطرح خود به دنبال پشت سر گذاشتن یک جام خوب است. آن ها در جام جهانی گذشته در گروه اول با برزیل همگروه بودند ولی در صعود ناکام ماندند و حالا می خواهند خاطرات تلخ برزیل را فراموش کنند.

موزس سیمون از ترکیب تیم ملی نیجریه به خاطر مصدومیت کنار رفت ولی اندیدی احتمالاً به این بازی می رسد. در آن سمت کرواسی امیدوار است تا بتواند از استرینیچ و کراماریچ در ترکیب خود استفاده کند.

ترکیب احتمالی

کرواسی: سوباشیچ، ورسالیکو، ویدا، لوورن، استرینیچ، مودریچ، راکیتیچ، پریشیچ، کراماریچ، ربیچ، مانژوکیچ

نیجریه: اوزوهو، ایدوو، عبداللهی، اومرئو، تروست ایکونگ، ایتیبو، اندیدی، موزس، ایووبی، میکل، ایگالو

نکات آماری

این اولین جدال بین دو تیم است. تنها دیدار کرواسی با رقبای آفریقایی در جام جهانی، در دوره قبل رقم خورد که کرواسی ۴-۰ کامرون را شکست داد.

این پنجمین حضور کروات ها در جام جهانی است، در اولین دوره حضورشان آن ها در ۱۹۹۸ به سومی رسیدند ولی در سه دوره بعد حتی از گروه خود صعود نکردند.

کرواسی در هفت دیدار اخیرش در جام جهانی، فقط یک بار برده است. ۲ تساوی و ۴ باخت.

۴ بازی اخیر جام جهانی برای کروات ها، ۵ کارت قرمز داشته است، سه تا برای کرواسی و دو تا برای رقبای این تیم.

نیجریه فقط یک مسابقه از ۱۲ بازی اخیرش را در جام جهانی پیروز شده است. ۳ تساوی و ۸ باخت.

نیجریه در سه دوره قبلی حضورش در جام جهانی، در کسب برد در بازی نخست ناکام بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بازی کرواسی - نیجریه؛ جدالی سرنوشت ساز در گام نخست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..