تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سمپائولی: اعلام ترکیب تیم، به معنی دست کم گرفتن ایسلند نیست

به گزارش شما نیوز ، خورخه سمپائولی سرمربی تیم ملی آرژانتین که در کنفرانس خبری خود ترکیب ۱۱ نفره تیمش را برای بازی با ایسلند فاش کرد، انکار کرده است که این اقدامش به خاطر دست کم گرفتن ایسلند بوده است. سرمربی سابق شیلی چنین می گوید:

این تصمیمم اصلاً و ابدا به دلیل دست کم گرفتن ایسلند نیست، این کار را کردم چون از روز چهارشنبه می دانستیم قرار است چه کاری انجام دهیم. ترکیب تیم را به شما گفتم چون با این ترکیب تمرین کردیم و باور دارم نیازی به مخفی کردن اطلاعات نیست. می دانیم که مرد محوری ایسلند (گونارسون) به تازگی از مصدومیت رهایی یافته ولی آن ها در قالب یک تیم خوب کار می کنند و بازی سختی داریم. احتمالاً ان ها دفاع می کنند، عقب می نشینند و برای ضد حمله تلاش می کنند، بازی سختی پیش رو داریم.

درست است که مربی تیم را سازماندهی می دهد ولی این بازیکنان هستند که درون زمین موقعیت می سازند، و اگر بازیکنی مثل مسی در ترکیب تیم خود دارید، مربی باید بازیکنان پیرامون او را طوری سازماندهی دهد تا بهترین بهره از مسی گرفته شود. او حامی تیم است و تیم هم حامی مسی. داشتن مسی به این معناست که باید تیم را به شکلی متفاوت سازماندهی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سمپائولی: اعلام ترکیب تیم، به معنی دست کم گرفتن ایسلند نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..