تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشگویی گربه روسی از پیروزی ایران در بازی ایران و مراکش

پیشگویی گربه روسی از پیروزی ایران در بازی ایران و مراکش

به گزارش ایران ناز ,بازیهای جام جهانی فوتبال 2018 با گرمی هر چه بیشتر در حال برگزاری است .ن بازی ایران مراکش امروز در سن پطرزبورگ روسیه برگزار میشود . آشیل گربه روسی که مسابقات جام جهانی را پیش بینی می کند، گفته که ایران در بازی مراکش پیروز خواهد بود.

به گزارش ایران ناز در دوره های اخیر جام جهانی حیوانات مختلف به شکل های جالبه و البته مشابهی اقدام به پیش بینی مسابقات کرده و آن هایی که در این زمینه موفق بوده اند، به شهرت و اعتبار جهانی نیز رسیده اند.

برای جام جهانی روسیه، یک گربه که آشیل نام دارد اقدام به این کار میکند و تاکنون نیز سربلند بوده است. او کارش را از جام کنفدراسیون ها آغاز کرد و توانست 3 بازی از 4 مسابقه را درست پیش بینی کند. این دیدارها شامل مسابقات نیمه نهایی و فینال نیز بود.

پیشگویی گربه روسی از پیروزی ایران در بازی ایران و مراکش

آشیل روز گذشته تیم پیروز بازی افتتاحیه را درست پیش بینی کرد و به سمت کاسه ای که پرچم روسیه در آن بود، رفت.

روز گذشته نیز در تالار هنری ساحل شمالی دریای سیاه، مراسمی برای پیش بینی دیگر بازی ها برگزار شد. گربه روسی به سمت کاسه ای رفت که در آن پرچم ایران حضور داشت و در واقع، ایران را برنده بازی با مراکش دانست!

باید دید امروز چه اتفاقی در این بازی رخ خواهد داد و هواداران فوتبال در ایران امیدوار هستند که پیش بینی آشیل درست باشد.

پیشگویی گربه روسی از پیروزی ایران در بازی ایران و مراکش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشگویی گربه روسی از پیروزی ایران در بازی ایران و مراکش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..