تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای عجیب روزنامه حامی دولت: دولت هیچ تقصیری در گرانی‌ها ندارد

صراط:

روزنامه جمهوری اسلامی خود به دفاع از عملکرد دولت دوازدهم در عرصه اقتصاد پرداخت و نوشت: اولین واقعیت این است که به وجود آمدن شرایط کنونی که یکی از عوامل بالا رفتن قیمت‌ها و نابسامانی اقتصادی است، نتیجه سیاست‌های دولت نیست. عوامل خارج از اراده دولت و در مواردی برخلاف سیاست‌های دولت، در پدید آمدن شرایط کنونی نقش اساسی داشتند و دارند. روشن است که هیچکس را به خاطر گناه ناکرده نمی‌توان سرزنش یا عقوبت کرد.

دومین واقعیت، بی‌ابزار بودن دولت است. در شرایط دشوار اقتصادی، دولت‌ها معمولاً از ابزار‌ها و اهرم‌های موجود در کشور برای مقابله با مشکلات استفاده می‌کنند. در جامعه‌ای که بنگاه‌های بزرگ و تاثیرگذار اقتصادی دردست دولت نیست، از دولت چه انتظاری می‌توان برای مقابله با مشکلات داشت؟

سومین واقعیت، که البته بسیار تلخ‌تر از دیگر واقعیت هاست، ابزار‌های جنگ روانی است که در جامعه ما در اختیار مخالفان دولت است و دولت حتی فاقد ابزار‌های مقابله با این جنگ روانی است. بلندگو‌های مخالف دولت نقاط ضعف را چند برابر آنچه هستند جلوه می‌دهند، ولی از نقاط قوت هیچ نمی‌گویند...

واقعیت چهارم به معرفی همین بلندگوداران که ضمناً عوامل پدید آورنده مشکلات اقتصادی هم هستند مربوط می‌شود. الحق والانصاف، دولت در معرفی این بلندگوداران، ضعیف عمل می‌کند. بهتر است گفته شود اصولاً دولت، فاقد اطلاع رسانی است. بسیاری از مردم به رئیس‌جمهور انتقاد دارند که چرا با مردم درباره آنچه در جریان است سخن نمی‌گوید. این، انتقاد واردی است هر چند شاید مطلع نباشند که رئیس‌جمهور هم ملاحظاتی دارد که اگر رعایت نکند ممکن است به مصالح کشور و منافع ملی لطمه وارد شود.

درباره این نوع استدلال‌های روزنامه جمهوری اسلامی در دفاع از عملکرد اقتصادی دولت، فقط می‌توان تاسف خورد که پول مردم صرف چاپ چنین نشریاتی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای عجیب روزنامه حامی دولت: دولت هیچ تقصیری در گرانی‌ها ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..