تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسرائیل تسلط بر الحدیده را هدفی راهبردی می‌داند

رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تبریک فرا رسیدن عید فطر به ملت یمن و مسلمانان جهان، پیروزهای بزرگ و دستاوردهای اخیر ارتش یمن و ... این کشور را تبریک گفت.

به گزارش بولتن نیوز، سید عبدالملک الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن در آخرین سخنرانی خود در شب‌های ماه مبارک رمضان به بررسی آخرین تحولات مربوط به یمن و جبهه نبرد در شهر و بندر الحدیده پرداخت و گفت: اسرائیل تسلط بر بندر الحدیده یمن را هدفی راهبردی در سطح منطقه می‌داند.

وی افزود: ما وارد نبرد محقق ساختن آزادی و مقاومت و مقابله با طاغوت و استکبار در همه جبهه‌ها شده‌ایم.

عبد الملک الحوثی تاکید کرد: جنگ در ساحل غربی به باتلاقی بزرگ بدل خواهد شد که متجاوزان و طمع‌کاران را در خود می‌بلعد.

رهبر انصارلله یمن ضمن دعوت از حامیانش برای رفتن به شهر حدیده جهت دفاع از این شهر مقابل متجاوزان تصریح کرد: نباید اجازه هیچ گونه نفوذ یا تجاوزی که باعث نگرانی مردم یمن شود را بدهیم و باید برای تامین نیروی انسانی در درگیری‌های الحدیده دست به کار شویم.

در این اظهارات که نخستین صحبت‌های رهبر انصارلله یمن از زمان آغاز حمله ائتلاف عربی به شهر استراتژیک الحدیده، گذرگاه اصلی کمک‌های انسانی به یمن است، گفت: می‌توان از طریق تامین نیروهای انسانی برای جنگ همه نقض‌های صورت گرفته در ساحل غربی را جبران کرد. مردم یمن باید برای کمک به جبهه‌های نبرد اقدام کنند.

وی همچنین در این سخنان که توسط شبکه المسیره منتشر شد خواهان ادامه استقامت مقابل دشمنان یمن و تبدیل ساحل غربی یمن به باتلاق بزرگی برای نابودی اشغالگران شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسرائیل تسلط بر الحدیده را هدفی راهبردی می‌داند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..