تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب بهترین نماد فرهنگی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی، امروز با حضور در کتابخانه مرکزی تبریز، از بخش‌های مختلف این کتابخانه ازجمله کتابخانه نابینایان، بخش کودک و نوجوان، گنجینه نشریات و نسخه‌های خطی، قرائت‌خانه و سالن مطالعه، مخزن کتاب و بخش امانت بازدید کرد.

کتاب بهترین نماد فرهنگی است

وی، در حاشیه این بازدید با بیان اینکه تبریز شهر اولین‌ها در حوزه فرهنگ است، گفت: کتاب بهترین نماد فرهنگی است و باید تلاش کنیم کتاب‌خوانی از نظر نرم‌افزاری و فضاهای فیزیکی توسعه یابد.

خدابخش با اشاره به وجود 420 هزار جلد کتاب در کتابخانه مرکزی تبریز، گفت: خوشبختانه امکانات خوبی در این کتابخانه ایجاد شده و امکان استفاده از آن برای تمام اقشار جامعه وجود دارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی، افزود: وجود بخش‌هایی مانند کتابخانه نابینایان و گنجینه نسخه‌های خطی که برخی از آنها ثبت ملی و برخی نیز ثبت جهانی شده‌اند، فوق‌العاده ارزشمند است و باید برای حفظ این سرمایه‌های عظیم فرهنگی و تحویل آن به آیندگان تلاش کنیم.

خدابخش با قدردانی از خیران کتابخانه‌ساز استان، گفت: خوشبختانه با کمک خیران در حال حاضر سه هزار متر مربع فضای جدید مطابق با استانداردهای بین‌المللی به مجموعه کتابخانه مرکزی تبریز افزوده می‌شود که کمبود فضای مورد نیاز پژوهش‌گران و دانشجویان و دانش‌آموزان برای مطالعه را جبران خواهد کرد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب بهترین نماد فرهنگی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..