تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراهیمی نگین میانه میدان ایران درغیاب عزت الهی

امید ابراهیمی در نیمه اول به خوبی در میانه زمین اجازه موقعیت سازی را از خط هافبک مراکش گرفت و از همه مهمتر اینکه توپ ها را با حداقل ضربه به بازیکنان خودی منتقل می کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، اوج درخشش امید ابراهیمی مربوط به دقیقه 40 بازی می شود، جایی که توپ ربایی فوق العاده او با پاس وحید امیری در موقعیت تک به تک به سردار آزمون رسید اما او این موقعیت فوق العاده را از دست داد. امید ابراهیمی امشب یکی از بهترین بازی های خود را برای تیم ملی انجام داده است و تیم ملی به درخشش او در نیمه دوم هم نیاز مبرم دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراهیمی نگین میانه میدان ایران درغیاب عزت الهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..