تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح FATF به‌دنبال ضربه زدن به نظام‌های اسلامی است

رشت_ نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: نمایندگان مجلس با تصویب FATF مردم و کشور را در بحران قرار ندهند.

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلی امام خمینی(ره) رشت اظهار داشت: امروز شاهد هستیم وعده پیامبر(ص) تحقق یافته و ما شامل رحمت الهی شده‌ایم. 

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به روایتی از امیرالمومنین حضرت علی(ع) تصریح کرد: روزها، ماه‌ها و سال‌ها به سرعت می‌گذرد اما کسانی به سعادت می‌رسند که واجبات الهی را انجام داده و خداوند متعال را اطاعت کردند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به خطبه‌های نهج‌البلاغه همه مردم را به تقوای الهی دعوت کرد و خاطرنشان کرد: تقوا وسیله‌ای است که انسان را به سعادت و عاقبت به خیری می‌رساند.

امام جمعه رشت با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت "شهید چمران" و "روز بسیج اساتید" گفت: FATF در حالی توسط سازمان‌های مخوف جهانی ایجاد شد که کشورهایی مانند آمریکا به دنبال زد و بندهای مالی در جهان بودند.

وی هدف از مطرح کردن طرح FATF را ضربه زدن به نظام‌های اسلامی دانست و ابراز داشت: من به تمام نمایندگان مجلس تذکر می‌دهم که این طرح را به درستی بررسی کنند تا همانند طرح ۲۰۳۰ شاهد اعتراض مردم و رهبری نباشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید قبل از تصویب طرح FATF آن را به درستی و با دقت مطالعه و بررسی کنند تصریح کرد: نمایندگان مجلس مراقب باشند مردم و کشور را در بحران قرار ندهند.

منبع: تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح FATF به‌دنبال ضربه زدن به نظام‌های اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..