تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید رسانه گاردین از تیم ملی ایران تا پایان نیمه اول بازی

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رسانه انگلیسی زبان گاردین انگلیس از بازی جذاب تیم ملی  ایران در نیمه اول دیدارش برابر تیم ملی مراکش تمجید کرد.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

به گفته این رسانه ،ایران توانسته است تا پایان 45 دقیقه ابتدایی ،بازی سرگرم کننده ای را به نمایش بگذارد و این بازی را به یک دیدار بسیار لذت بخش تبدیل کرده است.ایران توانسته است موقعیت های زیبایی را ایجاد کند و به دنبال آن توانست سلطه مراکشی ها در این بازی را از بین برده و دیداری سخت برای مغربی ها را رقم بزند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

تمجید از تیم ملی فوتبال ایران تا پایان نیمه اول بازی برابر مراکش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید رسانه گاردین از تیم ملی ایران تا پایان نیمه اول بازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..