تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرب و شتم زنان در زندان قرچک!

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک در واکنش به ادعا‌هایی که در رسانه‌های معاند مبنی بر ضرب و شتم زنان با عنوان درویش در زندان قرچک منتشر شده آن را کذب عنوان کرد و گفت: تعدادی از همین خانواده‌های زندانیان در روز عید فطر با زندانیان خود ملاقات داشتند.

تکذیب ضرب و شتم زنان در زندان قرچک

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک به خبر سازی رسانه‌های معاند درباره زندانیان زن در قرچک واکنش نشان داد.

حجت الاسلام سینکایی  در واکنش به خبری که در رسانه‌های معاند مبنی بر ضرب و شتم زنان با عنوان درویش در زندان قرچک منتشر شده آن را کذب عنوان کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک این خبر را جوسازی رسانه‌های بیگانه دانست و گفت: در روز عید فطر تعدادی از همین خانواده‌های زندانیان با زندانیان خود ملاقات کردند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mizanonline.ir

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرب و شتم زنان در زندان قرچک!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..