تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌بینی ۲۰ سال پیش ترامپ درباره مذاکره با کره شمالی +فیلم

پیش‌بینی ترامپ از مذاکرات خودش با کره شمالی در سال 1999به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در موقعیت‌های زیادی درباره سیاست ایالات متحده آمریکا نظر داده و از نحوه برخورد سران آمریکا در موقعیت‌های مختلف انتقاد کرده است. در آخرین مطالبی که درباره ترامپ در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است، ویدیویی به چشم می‌خورد او در برنامه‌ای تلویزیونی در سال 1999 نظرش را درباره نحوه مذاکره با کره شمالی بیان می‌کند.

چند روز قبل از این مصاحبه ترامپ، جیمی کارتر، رئیس جمهور وقت آمریکا در حال مذاکره بر سر مسائل هسته‌ای با رهبر وقت کره شمالی،کیم جونگ ایل بوده است؛ مذاکره‌ای که از نظر ترامپ با نرم‌خویی جیمی کارتر همراه بود و ایالات متحده موضع محکمی در آن نداشت.

مجری در ابتدا از ترامپ می‌پرسد: تو (ترامپ) به عنوان رئیس جمهور (اگر در جایگاه رئیس جمهور بودی) خواستار حمله پیشگیرانه به کره شمالی هستی؟

ترامپ در جواب این سوال به مجری می‌گوید: "

ترامپ در جواب این سوال به مجری می‌گوید: "اول، مانند یک دیوانه مذاکره می‌کردم و مطمئن می‌شدم که بهترین نتیجه را از این مذاکره بگیرم. اگر کسی در واشنگتن به سمت شما بیاید و اسلحه را روی سر شما بگذارد و بگوید پولت را بده به من، شما ترجیح نمی‌دهید که داستان او را قبل از دست گرفتن اسلحه بدانید؟ این مردم در سه یا چهار سال آینده مجهز به سلاح‌های هسته‌ای خواهند شد. آن‌ها تلاش می‌کنند موشک‌های هسته‌ای خود را روی همه کشورهای جهان به خصوص آمریکا نشانه بروند. بهتر است این مشکل را که مهم‌ترین و بزرگترین مشکل است، با مذاکره حل کنیم. کشور کره شمالی یک رژیم واکو است و رهبران آن‌ها عروسک‌های خیمه شب بازی نیستند.

آن‌ها در تلاش برای ساخت سلاح‌های هسته‌ای هستند و این کار را برای تفریح انجام نمی‌دهند؛ آن‌ها این کار را برای دلیلی انجام می‌دهند. این بهتر نیست که مذاکره کنیم؟ اما اگر این مذاکرات به نتیجه نرسد، بهتر است مشکل را سریع حل کرد و همانگونه که هر سیاستمداری در جهان این را می‌داند، آن را به بعد موکول نکرد. جیمی کارتر رفتاری نرم خویانه با آن‌ها داشت و حالا ملت کره شمالی به ما می خندند. من این را نمی‌گویم که ما باید در مقابل کره شمالی از سلاح‌های هسته‌ای استفاده کنیم. ما می دانیم که آن‌ها در تلاش ساخت موشک‌های هسته‌ای هستند و فکر می‌کنند ما یک مشت عروسک خیمه شب بازی هستیم. باید این تلاش آن‌ها را متوقف کنیم. آیا می‌خواهیم فعالیت آن‌ها را زمانی حل کنیم که تمام موشک‌های هسته‌ای خود را روی همه شهرهای آمریکا، نیویورک، واشنگتن و روی همه ما نشانه رفته‌اند؟ باید این مشکل همین الآن حل شود و اگر رهبران کره شمالی ببینند که در تصمیم‌ها جدی هستیم، حتما با ما توافق خواهند کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌بینی ۲۰ سال پیش ترامپ درباره مذاکره با کره شمالی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..