تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ربات آموزش ریاضی به کودکان ساخته شد+ تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از تلگراف، مهندسان دستگاهی طراحی کرده اند که می تواند مانند یک کودک ۴تا ۸ ساله رفتار کند و به کمک حال خانواده تبدیل شود.

ربات آموزش ریاضی به کودکان ساخته شد

شرکت چینی AvatarMind Robot Technology این ربات ۱۴۰۰ دلار ی را ساخته است. ربات مذکور iPal نام گرفته و می تواند به دو زبان صحبت کند، ریاضی حل کند، لطیفه تعریف کند و با نمایشگری که روی سینه آن نصب شده با کودک ارتباط برقرار کند.

ربات آموزش ریاضی به کودکان ساخته شد

این دستگاه مجهز به سیستم عامل اندروید است و علاوه بر آموزش، به همراه و دوست کودکان تنهای چینی تبدیل می شود. والدین می توانند از طریق نمایشگر ربات از راه دور با کودکان خود صحبت و آنها را کنترل کنند.

یک اپلیکیشن موبایل نیز به طور مستقیم والدین را به این ربات متصل می کند و آنها می توانند از طریق دستگاه تمام فعالیت های فرزندشان را رصد کنند.

بیشتر بخوانید:  ربات‌های انسان نما

این ربات هفته گذشته در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیک آسیا در شانگهای نیز رونمایی شد. این ربات انسان نما به اندازه یک کودک ۵ ساله است و می تواند روی چرخ های خود حرکت کند. همچنین چشم های ربات مجهز به فناوری شناسایی صورت است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

ربات انسان نما به کودکان ریاضی یاد می دهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ربات آموزش ریاضی به کودکان ساخته شد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..