تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ديدار پمپئو و رئیس جمهور چین

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما ؛ مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا با شی جینپینگ رئیس جمهور چین در پکن دیدار کرد.
دو طرف در این دیدار درباره تحولات شبه جزیره کره و مناسبات دوجانبه گفتگو کردند.
رئیس جمهور چین در دیدار با پمپئو گفت: همکاری چین و آمریکا می تواند به اتفاقات بزرگی در جهت منافع دو کشور و همه جهان بیانجامد.
شی همچنین اجرای تعهداتی که در سفر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به چین به توافق دو طرف رسید را خواستار شد.
وزیر خارجه آمریکا هم پیام قدردانی رئیس جمهور آمریکا از رئیس جمهور چین برای همکاری و کمک درباره مسئله شبه جزیره کره را به شی جینپینگ ابلاغ کرد.
پمپئو گفت: تعمیق و توسعه مناسبات با پکن برای واشنگتن اهمیت ویژه ای دارد و آمادگی داریم با توسعه مناسبات و همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف، چالش های جهانی و منطقه ای را با همکاری یکدیگر حل و فصل کنیم.
پمپئو در ادامه از نقش حیاتی و مهم چین در حل مسئله هسته ای شبه جزیره کره قدردانی کرد و افزود آمریکا تمایل دارد برای تحقق خلع سلاح هسته ای و برقراری صلح پایدار در شبه جزیره کره با چین همکاری کند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ديدار پمپئو و رئیس جمهور چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..