تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عقب گرد عجیب اینستاگرام در آخرین به روزرسانی / پیغام «اسکرین شات» گرفتن از «استوری» متوقف شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اینستاگرام قابلیت اطلاع به اشخاص در خصوص اسکرین شات گرفتن دیگران از استوری های آنان را حذف کرد. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب، اینستاگرام مدتی پیش قابلیتی را در اختیار کاربران قرار داد که بر اساس آن مطلع می شدند چه افرادی از استوری آنان عکس برداری کرده است. اما اکنون در اقدامی عجیب با حرکت رو  به عقب این قابلیت را حذف کرده است. بنابراین افراد، اطلاع پیدا نخواهند کرد که از استوری هایشان اسکرین شات گرفته می شود یا خیر .

این حذف در حالی رخ می دهد که تنها چند ماه از آزمایش این ویژگی در اینستاگرام می گذرد.اینستاگرام  برای اولین بار در ماه فوریه به صورت محدود این قابلیت را  معرفی کرد. مانند بسیاری از ویژگی های که در سال های اخیر راه خود را به اینستاگرام باز کرده اند، اسنپ چت نیز این الگو را آزمود و به کاربران هشدار داد که عکس و تصویرشان کپی و ذخیره می شود. در هر دو این پلتفرم ها نیز  استوری ها  تنها 24 ساعت در اختیار بازدیدکنندگان قرار دارد.

زمانی که اینستاگرام این ویژگی را اضافه کرد ، گفت: "ما همیشه روش هایی را برای بهبود تجربه در اینستاگرام ترسیم می کنیم و هر لحظه را با افرادی که برای شما مهم هستند به اشتراک می گذاریم." .اما جالب است بدانید اکنون که اینستاگرام قابلیت مذکور را متوقف کرده است هیچ واکنشی به کاربران نداده و در سکوت این حرکت را اجرایی کرده است.

بنابراین اگر نسبت به عکس های خود حساسید یا دوست ندارید برخی تصاویرتان سرقت شود، شاید بهتر است در انتخاب استوری های خود کمی بیشتر دقت کنید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عقب گرد عجیب اینستاگرام در آخرین به روزرسانی / پیغام «اسکرین شات» گرفتن از «استوری» متوقف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..