تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو پخش بازی ایران – مراکش در ورزشگاه آزادی

پیش از قرار بود نخستین بازی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 برابر مراکش از طریق اسکوربرد 1200 متر مربعی در ورزشگاه آزادی و با حضور خانواده‌ ها پخش شود

پخش مستقیم بازی ایران و مراکش که قرار بود در ورزشگاه آزادی و با حضور خانواده ها انجام شود، لغو شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، پیش از قرار بود نخستین بازی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 برابر مراکش از طریق اسکوربرد 1200 متر مربعی در ورزشگاه آزادی و با حضور خانواده‌ ها پخش شود اما به دلایلی، پخش این بازی از استادیوم آزادی لغو شد.

مسئولان ورزشگاه آزادی به دنبال کسب مجوز برای پخش بازیهای دیگر از جمله دو بازی دیگر تیم‌ ‌ملی در جام جهانی مقابل تیم‌های ‌اسپانیا و پرتغال هستند که البته هنوز وضعیت برای بازیهای بعدی نیز مشخص نیست.

پیش از این اعلام شده بود یک نمایشگر بزرگ به مساحت 1200 متر مربع در قسمت روبروی جایگاه ورزشگاه آزادی کار گذاشته خواهد شد تا خانواده ها با حضور در ورزشگاه آزادی از طبقه اول و دوم ضلع غربی ورزشگاه، تماشاگر بازیهای جام جهانی از جمله دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران باشند. همچنین گفته می‌شد در مرحله نخست 10 هزار بلیت فروخته شود اما تاکنون شرایط برای انجام این کار مهیا نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو پخش بازی ایران – مراکش در ورزشگاه آزادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..