تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تریلر جدید Hitman 2 از آزادی عمل بالا در انجام ماموریت ها حکایت دارد [تماشا کنید]

قبل از این کمپانی برادران وارنر و سازنده همیشگی قسمت های مختلف سری هیتمن یعنی استودیو IO Interactive، به در حال ساخت بودن بازی Hitman 2 اشاره کرده بودند و حال به مناسبت یکی از بزرگترین رویدادهای مرتبط با بازی های ویدیویی یعنی نمایشگاه E3، اطلاعات جدیدی از این عنوان در دسترس قرار گرفته است.

طی ویدیویی که سایت گیمزرادار منتشر کرده و در ادامه خبر می توانید آن را مشاهده کنید، ماموریتی از قسمت دوم هیتمن به نمایش گذاشته شده که در آن مامور 47 برای نفوذ به یک تیم فرمول 1 و از بین بردن ماشین مسابقه خاصی تلاش می کند.

نکته اولی که با مشاهده این تریلر دستگیرتان می شود، محیط های سرزنده و رنگ بندی های روشن هستند که در قسمت های پیشین از این فرنچایز، کمتر نمونه آن را دیده بودیم. همچنین پیشرفت موتور گرافیکی باعث شده تا در یک محیط، تعداد زیادی انسان را شاهد باشیم که هر کدام از آن ها مشغول انجام کاری هستند.

وسعت نقشه ها هم مانند چیزی که سازندگان بازی Hitman 2 گفته بودند، نسبت به گذشته افزایش چشم گیری داشته است. به طور خلاصه ماموریت های بازی از چند خرده وظیفه تشکیل شده اند و برای نفوذ به لایه های اصلی هدفتان، باید چند مرحله تغییر قیافه داده، پنهان شوید، به اسلحه های خود دسترسی پیدا کنید و سیستم های مختلفی را از کار بیاندازید.

نقشه بزرگ هر مرحله این امکان را برای شما فراهم می کند که با توجه به سلیقه و ترتیبی که خودتان دوست دارید، مراحل را جلو ببرید و بازی از حالت نسبتاً خطی قسمت های پیش خارج شود. در ضمن دستیاری در بازی وجود دارد که اطلاعات مختلف از جمله شناسایی هدف یا انجام ماموریت خاصی را به اطلاعتان خواهد رساند.

هیتمن 2 روز 22 آبان برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تریلر جدید Hitman 2 از آزادی عمل بالا در انجام ماموریت ها حکایت دارد [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..