تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرت شدن وحشتناک راننده به بیرون از خودرو، نتیجه نبستن کمربند ایمنی [تماشا کنید]

فرقی نمی کند که راننده باشید یا جزو دیگر سرنشینان، بستن کمربند ایمنی یکی از اقدامات ضروری است که به محض نشستن بر روی صندلی خودرو باید انجام داد. این وسیله ایمنی اگر چه ساختار ساده ای دارد، اما در لحظات بحرانی می تواند بین مرگ و زندگی مرزی نامرئی ایجاد کند.

تاکنون برای اثبات نقش مثبت کمربند ایمنی در حفظ جان سرنشینان کلیپ ها و ویدیوهای زیادی ساخته شده است، اما متاسفانه برخی افراد علی رغم مشاهده آنها خود را جزو استثنائات دانسته و از بستن کمربند در حین رانندگی خودداری می کنند.

seat belt

به تازگی دوربین های مدار بسته عوارضی در ایالت فلوریدا با ضبط یک صحنه بسیار دلخراش بار دیگر نقش حیاتی کمربند ایمنی را در جلوگیری از وارد شدن صدمات شدید به راننده یا دیگر سرنشینان نشان داده اند.

در این ویدیو که می توانید آن را در انتهای مطلب مشاهده فرمایید، شاهد حرکت یک خودروی شاسی بلند با سرعتی بالا هستیم. با نزدیک شدن به ورودی عوارض ظاهرا راننده به دلیل خواب آلودگی کنترل خودرو را از دست داده و با شدتی فوق العاده زیاد به یکی از دیواره ها برخورد می کند.

shocking-florida-turnpike-crash-caught-on-video-always-wear-a-seatbelt (2)

به علت نبستن کمربند از یک سو و اثر شدید برخورد، راننده نگون بخت این خودرو با شکستن شیشه جلو به بیرون پرتاب شده و بعد از پروازی چند متری به کنار یکی از باجه ها سقوط می کند. شدت و سرعت این حادثه به قدری بالا بوده که مدتی طول می کشد افراد حاضر در محل متوجه فرد پرت شده به بیرون شوند.

shocking-florida-turnpike-crash-caught-on-video-always-wear-a-seatbelt (1)

به غیر از راننده، 4 سرنشین دیگر در این خودرو که به نظر می رسد یک دستگاه کادیلاک XT5 باشد، حضور داشتند. نکته جالب توجه اینکه اندکی بعد از تصادف، یکی از سرنشینان صندلی عقب با پای خود از خودرو پیاده شده و از آن دور می شود که این مساله احتمالا به خاطر بستن کمربند بوده است.

shocking-florida-turnpike-crash-caught-on-video-always-wear-a-seatbelt 5

به گفته پلیس محلی خوشبختانه تمامی سرنشینان، حتی راننده پرت شده به بیرون در این تصادف شدید زنده مانده اند. همانطور که اشاره شد، ویدیوی این حادثه حاوی صحنه های دلخراشی است، بنابراین تماشای آن به همه افراد توصیه نمی شود.

درسی که از این حادثه تلخ و حوادث مشابه می توان گرفت بسیار روشن است. کمربند ایمنی برای انسان و افرادی که از اتومبیل برای رفت و آمد استفاده می کنند، ساخته شده؛ نقش این وسیله در نجات جان انسان ها بارها ثابت شده و بستن آن لازمه فرایندی بنام رانندگی است.

البته ناگفته نماند استفاده از کمربند ایمنی وقتی معنا پیدا می کند که خودرو دارای سازه ای مستحکم در بخش کابین باشد. تصادفات زیادی در جاده ها و خیابان های کشور رخ داده که در آنها خودرو به طور کلی نابود شده و اجساد جان باختگان به سختی از میان آهن پاره ها و حتی کمربند ایمنی به بیرون کشیده شده اند. کافی است تصور کنید در این سانحه، به جای مدلی از کادیلاک، یکی از مدل های داخلی با سرعتی مشابه به دیواره برخورد می کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرت شدن وحشتناک راننده به بیرون از خودرو، نتیجه نبستن کمربند ایمنی [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..