تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی کامل پایگاه‌های اورژانس حرم مطهر رضوی در عید فطر

مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی خبر داد؛

آمادگی کامل پایگاه‌های اورژانس حرم مطهر رضوی در عید فطربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ناصر سرگلزایی با اشاره به حضور گسترده مردم خداجوی مشهد و زائران دور و نزدیک در مراسم نماز عید فطر حرم مطهر رضوی گفت: به منظور ایجاد امنیت پزشکی و حفظ سلامتی نمازگزاران و فراهم کردن آرامش خاطر آن‌ها، تعداد پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی و نیرو‌های مستقر در پایگاه‌های حرم مطهر افزایش یافته است.


وی خاطرنشان کرد: پنج پایگاه فوریت‌های پزشکی سیار در کنار هشت پایگاه فوریت‌های پزشکی ثابت و دائمی تا پایان مراسم نماز عید فطر در صحن‌ها و رواق‌های مختلف حرم مطهر امام رضا (ع) به مراجعان خدمات‌رسانی می‌کند.


سرگلزایی افزود: نیرو‌های مستقر در پایگاه‌های ثابت و شبانه‌روزی اورژانس صحن و سرای رضوی مانند پایگاه‌های صحن انقلاب اسلامی، صحن جمهوری اسلامی، صحن جامع رضوی، صحن آزادی، رواق حاتم‌خانی و... نیز در طول برگزاری مراسم دو برابر خواهد شد.


وی با اشاره به همکاری خادمان سلامت رضوی در مرکز مجهز فوریت‌های پزشکی صحن هدایت حرم مطهر ابراز کرد: این مرکز شبانه‌روزی نیز همچون پایگاه‌های دیگر ثابت اورژانس با تقویت تعداد نیروها، آماده میزبانی از زائران و مجاوران در طول برپایی نماز عید فطر است.


مدیر عامل مؤسسه خدمات درمانی آستان قدس رضوی افزود: این مرکز با برخورداری از هشت تخت بستری و ویژه اقدامات پزشکی CPR، پزشک متخصص طب اورژانس و همچنین آمبولانس برای اعزام بیماران به بیمارستان‌های سطح شهر در صورت نیاز، پذیرای خواهران و برادران در دو بخش مجزای درمانی است.


وی گفت: دارالشفاء امام رضا (ع) نیز با تقویت نیرو‌های بخش پرستاری و فعال بودن برخی بخش‌ها مانند آزمایشگاه برای ارائه خدمات اورژانسی و بخش پزشکان عمومی، آماده خدمات‌رسانی به مراجعان بیمار در روز عید فطر است.


سرگلزایی تصریح کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی این مؤسسه درمانی از طریق تماس با شماره داخلی 2424 و شماره عمومی 32002424، در تمام ساعات شبانه‌روز به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی خدمت می‌کند تا آن‌ها با خیالی آسوده به زیارت بپردازند.

انتهای پیام// ه.ز

افزایش پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی و نیرو‌های مستقر در پایگاه‌های حرم مطهر رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی کامل پایگاه‌های اورژانس حرم مطهر رضوی در عید فطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..