تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقامه ی باشکوه نماز عید بندگی در شهر بانوی کرامت(س)

اقامه ی باشکوه نماز عید بندگی در شهر بانوی کرامت(س)به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم ؛نماز عید سعید فطر،عید بازگشت به فطرت پاک هم‌زمان با سراسر کشور صبح امروز به امامت آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در حرم مطهربانوی کرامت (س) اقامه شد.

مردم مومن و خداجوی شهرمقدس قم پس از حدود یک ماه روزه داری و عبادت های خالصانه به درگاه ایزدی، امروز با حضور در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها با اقامه نماز عید سعید فطر، قبولی طاعات یک ماهه خود و آمرزش گناهان را از درگاه حضرت حق خواستار شدند.

همچنین نماز عید سعید فطر با حضور قشرهای مختلف مردم در مساجد،به ویژه مسجد مقدس جمکران،بقاع متبرکه و سایر بخش های استان،کهک،قنوات،دستجرد ،خلجستان و سلفچگان با شکوه برگزار شد.

انتهای پیام/ش

برپایی نماز عید سعید فطر در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقامه ی باشکوه نماز عید بندگی در شهر بانوی کرامت(س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..