تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Forza Motorsport 7 Ultimate Edition برای کامپیوتر + ریپک FitGirl

یک اتفاق بسیار جالب در دنیای بازی های کرکی اتفاق افتاد! کرک و امولاتور CODEX که اخیرا برای بازی Forza Horizon 3 منتشر شده است، قابلیت تطبیق با بسیاری از عناوین انحصاری مایکروسافت استور را دارد. این موضوع برای اولین بار توسط MnSXx کشف شد. وی به ویرایش کرک CODEX برای بازی Forza Horizon 3 پرداخت و توانست کرکی کاملا سالم به همراه تمامی بسته های الحاقی نسخه آلتیمیت را برای دانلود بازی Forza Motorsport 7 منتشر کند. این امر ادامه یافت و شاهد انتشار عناوین محبوب دیگری مانند Recore Definitive Edition در فردای آن روز بودیم. امیدواریم سایر عناوین انحصاری ویندوز استور به همین روند کرک شوند.

نسخه کرک شده دانلود بازی Forza Motorsport 7 که توسط MnSXx منتشر شده است، بر اساس آخرین آپدیت بازی می باشد. این کرک مطابق با نسخه v1.130.1736.2 بازی به همراه تمامی DLCهای منتشر شده تا ۱۳م ژوئن ۲۰۱۸ می باشد. نسخه فشرده FitGirl به همراه تمامی نکات نصب بازی و آموزش نصب کامل در ادامه مطلب برای شما عزیزان مهیا شده است. به مثال همیشه… در ارائه بهترین، اولین هستیم!

Forza Motorsport 7 PC-MnSXx (CODEX Accidental Crack)

نسخه کرک شده و کامل؛ به همراه تمامی بسته های الحاقی

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۶۸٫۹GB اضافه شد

دانلود-بازی-Forza-Motorsport-7

بخش کریر دانلود بازی Forza Motorsport 7 که به صورت کاملا آفلاین هم قابل انجام است،‌ شامل کاپ‌های مختلفی می‌شود که هر کدام ده دوازده‌تا مسابقه دارند که هر کدام شامل پنج شش ریس جذاب می‌شوند و به راحتی می‌توانند به لطف تنوع بسیار بالای خود برای مدت طولانی سرگرم کننده باشند. این مسابقات به لطف جاده‌های فراوان و لیست بلند بالای ماشین‌ها که بعدا در موردشان صحبت خواهیم کرد، آن‌قدر متنوع هستند که استودیو ترن تن توانسته به خوبی از آن‌ها برای ایجاد سرگرمی استفاده کند.

هر یک از مسابقه‌ها، کلاس‌های خاصی از ماشین‌ها را شامل می‌شوند که شما را در شرایط مختلف پیست‌ها به چالش با دیگر رانندگان دعوت می‌کند. مسابقات بازی Forza Motorsport 7 نظیر نبرد خونین سوپر اسپورت‌ها، کل‌کل کامیون‌ها، بازو‌ انداختن عضله‌های آمریکایی، دراوردن جیغ لاستیک‌ها هنگام دریفت ژاپنی‌ها، ماشین‌های پر سرعت الکترونیکی و ده‌ها مدل دیگر از مسابقات که تک‌تک‌شان جذاب و سرگرم کننده طراحی شده‌اند، تنها گوشه‌ای از طیف وسیع مسابقت را تشکیل داده‌اند.

در کنار مسابقه‌های معمولی، Showcaseها از دیگر راهکارهای استودیو ترن ۱۰ برای دوری از تکراری شدن مسابقات هستند. این مسابقات نیز همانند دیگر مسابقات معمولی بازی، از تنوع خوبی برخوردار هستند و شاهد نبردهای تکراری نخواهید بود. از جمله این مسابقات می‌توانم به بازی‌هایی نظیر بولینگ اشاره کنم که باید در آن توسط یک فورد، میله‌های بزرگ بولینگ را بیندازید و هر چه بیشتر امتیاز بگیرید، برنده هستید.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

اسکرین-شات-بازی-Forza-Motorsport-7 اسکرین-شات-بازی-Forza-Motorsport-7 اسکرین-شات-بازی-Forza-Motorsport-7 اسکرین-شات-بازی-Forza-Motorsport-7 اسکرین-شات-بازی-Forza-Motorsport-7 اسکرین-شات-بازی-Forza-Motorsport-7

—————————–

مشخصات نسخه فشرده FitGirl بازی:

هشدار مهم اول! نصب نسخه فیت گرل به شدت طولانی است. به طوری که، وبسایت خود فیت گرل اعلام کرده این بازی دارای طولانی ترن زمان نصب در بین تمامی ریپک های فیت گرل می باشد. نصب این بازی بر روی یک سیستم ۴هسته ای بین ۱۰ الی ۱۲ ساعت در بهترین حالت خواهد بود! هشدار مهم دوم! این بازی تنها بر روی ویندوز ۱۰ پیکربندی ۶۴بیتی از ورژن v1803 به بالا اجرا می شود. هم چنین پیش نیازهای Windows Store، Xbox و Xbox Identity حتما باید نصب شده باشند تا کرک برای شما کار کند. هم چنین مجازی سازی ویندوز یعنی Hyper-V Support باید در تنظیمات ویندوز شما یا در BIOS سیستم کاملا قطع شده باشد. توجه داشته باشید که اگر حالت Developer Mode توسط ستاپ بازی برای شما فعال نشد، برای نصب موفقیت آمیز بازی حتما باید آن را به طور دستی (از طریق Settings -> Windows Update -> For Developers) فعال کند. هشدار مهم سوم! فایل های اجرایی بازی حتما باید بلاک شوند و به اینترنت دسترسی نداشته باشند. در غیر اینصورت، بازی برای شما اجرا نخواهد شد و کرش خواهد کرد. در ضمن، نکات بخش راهنمای نصب را باید حتما رعایت کنید. بر اساس ریلیز رسمی مایکروسافت استور نسخه v1.130.1736.2 ساخته شده است. کرک سالم Accidental CODEX Crack بر روی این نسخه اعمال شده است. تمامی ۷ بسته الحاقی در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند. فایل انتخابی ۴K Videos شامل ویدیوهای بازی با کیفیت اولترا اچ دی ۴K می باشد. دانلود این فایل انتخابی تنها به کسانی پیشنهاد می شود که هم مانیتور ۴K دارند و هم از قدرت سخت افزاری بسیار بالا بهره مند هستند. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۹۸گیگابایت به ۶۵٫۷گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۴۵ الی ۹۰دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۹۸گیگابایت و در طول نصب به حدود ۲۱۷گیگابایت خواهد رسید. حداقل ۲گیگ فضای رم خالی در طی نصب نسخه فیت گرل لازم است. ریپک بر اساس کتابخانه ZTool توسعه یافته توسط Razor12911 می باشد. اگر کرک برای شما کار نکرد، لطفا مواردی که در بخش “هشدار مهم” گفته شده است را رعایت کنید و مجددا فایل اجرایی Install Crack.bat در محل نصب بازی را اجرا کنید. info

Forza Motorsport 7 is a racing video game featuring over 700 cars—including new Forza Edition cars, most of which have been brought over from Forza Horizon 3—and more than 200 different configurations to race on across 32 locations at launch, including all from Forza Motorsport 6; a fictional street circuit in Dubai(Replaced Laguna Seca circuit) is one of the new circuits and several tracks returning from Forza Motorsport 4 including Maple Valley Raceway, Mugello Circuit and Suzuka Circuit. Two features that are new to the Motorsport title include dynamic weather (previously seen in Horizon titles) and customisable drivers.

سیستم مورد نیاز

سیستم پیشنهادی:

Keyboard: Integrated Keyboard

Mouse: Integrated Mouse

DirectX: DirectX 12 API, Hardware Feature Level 11

Memory: 8 GB

Video Memory: 2 GB

Processor: Intel i5-750 2.67 GHz

Graphics: NVIDIA GT 740 or NVIDIA GTX 650 or AMD R7 250X

Windows Version: Windows 10 version 1803 or newer

سیستم پیشنهادی:

Keyboard: Integrated Keyboard

Mouse: Integrated Mouse

DirectX: DirectX 12 API, Hardware Feature Level 11

Memory: 8 GB

Video Memory: 4 GB

Processor: Intel i5 4460 3.2GHz

Graphics: NVIDIA GTX 670 or NVIDIA 1050 Ti or AMD RX 560

Windows Version: Windows 10 version 1803 or newer

راهنمای نصب

1) ابتدا از ورژن ویندوز خود مطمئن شوید! ورژن ویندوز شما باید Version 1803 (OS Build 17134.48) و یا بالاتر باشد. بر روی سایر ورژن ها، این کرک و این بازی تست نشده است.

2) متاسفانه مایکروسافت آپدیت جدیدی را منتشر کرده که باعث از کار افتادن کرک در بسیاری از بازی های انحصاری UWP می باشد. این آپدیت را باید به صورت دستی غیرفعال کنید! بدین منظور، لطفا Command Prompt را به صورت Run as Administrator اجرا کنید و دستور زیر را بزنید:

wusa /uninstall /kb:4284835

منتظر باشید تا عملیات حذف تمام شود و ویندوز شما ریستارت شود. سپس اقدام به نصب بازی نمایید.

3) آنتی ویروس خود را حتما غیرفعال کنید. سپس توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar به اکسترکت فایل های فشرده بپردازید.

4) وارد پوشه ی اکسترکت شده ی خود شوید و فایل اجرایی InstallApp.exe را اجرا کنید. این امر باعث شروع نصب بازی می شود.

5) اگر اخطاری درباره ی پکیج های DLC دریافت کردید، آن را نادیده بگیرید. متن اخطار به صورت زیر می باشد:

Registering any existing DLC packages…failed!

6) بازی را از طریق استارت منو ویندوز خود اجرا کنید (از طریق شورتکات و یا اجرای فایل exe در محل نصب بازی، امکان پذیر نیست و خطا دریافت خواهید کرد).

================

رفع مشکلات رایج بازی:

نکته اول: برای اجرای بازی حتما نیاز به ویندوز 10 ورژن 1803 به بالا دارید. توصیه اکید می شود که بازی را تنها در درایوی که ویندوز شما نصب می باشد، نصب کنید.

نکته دوم: اگر پس از نصب و اتمام کرک شدن، باتوجه به اجرای بازی از استارت منو، بازهم بازی برای شما اجرا نشد؛ لطفا بازی را در پارتیشن دیگری غیر از درایو ویندوز خود نصب کنید.

نکته سوم: در اولین بار که بازی را اجرا می کنید، از شما آدرسی جهت ذخیره سازی سیو بازی می خواهد. هرجایی که دوست دارید را انتخاب کنید.

نکته چهارم: حتما به اکانت Microsoft خود لاگین باشید. از لاگین بودن در دو بخش XBOX و Windows Store در محیط ویندوز 10 اطمینان حاصل کنید.

نکته پنجم: اگر حالت Developer Mode توسط ستاپ بازی برای شما فعال نشد، برای نصب موفقیت آمیز بازی حتما باید آن را به طور دستی (از طریق Settings -> Windows Update -> For Developers) فعال کند.

نکته ششم: فایل اجرایی بازی را در فایروال خود حتما بلاک کنید. به صورت کامل! یعنی Inbout و Outbound باید برای این دو مورد بلاک شود. این امر باعث می شود تا تلاش بازی برای آنلاین شدن بی ثمر بماند و بتوانید آفلاین بازی کنید.

نکته هفتم: اگر وارد بازی می شوید اما در منوی اصلی، بازی کرش می کند و خارج می شود، تنها دلیلش رعایت نکردن نکته ششم است!

نکته هشتم: حتما مطمئن شوید که سیستم شما و گرافیک کارت شما در حالت High-Performance می باشند. بر روی سیستم های دارای دو کارت گرافیک، عموما گرافیک کارت اصلی شناسایی نمی شود و باعث می شود تا بازی برای شما اجرا نشود. با تنظیمات High-Performance می توانید از شناخت گرافیک کارت اصلی خود برای اجرای بازی مطمئن شوید.

اطلاعات فایل لینک دانلود

دانلود بازی Forza Motorsport 7 v1.130.1736.2-MnSXx با لینک مستقیم:

در حال آماده سازی…!

——————–

دانلود فیت گرل Forza Motorsport 7 v1.130.1736.2-FitGirl با لینک مستقیم:

حتما قبل از دانلود، ویژگی های نسخه فیت گرل را به صورت کامل مطالعه بفرمایید.

در حال آماده سازی…!

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Forza Motorsport 7 Ultimate Edition برای کامپیوتر + ریپک FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..