تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ساخت راه‌آهن برقی گرمسار - اینچه‌برون به زودی

کوتاه مدت بودن تحولات اقتصادی/ به مرحله ثبات بازمی‌گردیمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان     عباس آخوندی صبح امروز در جمع نمازگزاران عید فطر در عیدگاه اهل سنت در شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: وقتی دشمن قدرتمند اقداماتی علیه ایران انجام می‌دهد قاعدتا نگرانی‌هایی ایجاد می‌شود و برخی براساس این نگرانی‌ها دست به اقدامات فوری می‌زنند, اما ما از این مرحله به خوبی گذر خواهیم کرد، در بین افرادی اقدامات خاص به ویژه در حوزه اقتصادی تحت تاثیر تحولات سیاسی انجام می‌دهند.

وی افزود: بنیان اقتصاد بنیان درستی است و قاعدتا این تحولات کوتاه مدت بوده و دوباره به مرحله ثبات بازمی‌گردیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ترامپ با اقدام خودسرانه و نابخردانه که هیچ مبنای حقوقی ندارد از توافق خارج شد و با این عمل ترامپ, ملت ایران, ملتی منطقی, خردورز و صلح دوست معرفی شده و جهان متوجه شد که ملت ایران خود را حافظ صلح در منطقه می‌دانند.

آخوندی تاکید کرد: همه قدرت‌ها و دولت‌های مختلف, به جهت اخلاقی, سیاسی و حقوقی حق را به جانب ملت ایران داده و ما همچنان سرافرازانه پرچمدار صلح, منطق و گفت‌و‌گو هستیم.

وی با اشاره به قدرت ظاهری ترامپ یادآور شد: ترامپ با وجود قدرت ظاهری در جهان این بار کاملا منزوی هستند و همه دولت‌های مختلف, حق را به جانب ایران می‌دهند و ما به پیروی از فرمان و رهنمودهای پیامبر, تا زمانی که دیگران پایبند تعهدشان باشند, به تعهد خود عمل خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت با رهنمون از فرامین مقام معظم رهبری, سرسوزنی از منافع ملت ایران عدول نخواهد کرد و به هیچ اقدامی که نشان از سرافکندگی ملت ایران باشد, انجام نخواهد داد.

آخوندی اظهار کرد: دولت با تدبیر از این شرایط عبور کرده و مجدد پرچم منطق, تدبیر و بالندگی را در منطقه به دست می‌گیریم.

وی درباره مشکلات استان گلستان و گنبدکاووس تصریح کرد: من به منطقه استان گلستان همواره علاقمند بوده و در دوره جهاد سازندگی مکرر به این منطقه آمدم, آنچه در توان داریم, برای برقی کردن اینچه برون - گرمسار انجام خواهیم داد.

آخوندی افزود: قرارداد برقی کردن راه‌آهن اینچه برون به گرمسار با اعتبار 1.2 دهم میلیارد یورو بسته شده و از تیرماه به صورت رسمی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و این منطقه تبدیل به کریدور مهم شمال, جنوب, شرق, غرب خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: پروژه راه‌آهن اینچه‌برون به گرمسار و یا گرگان به مشهد را پیگیری و به نتیجه خواهیم رساند, پروژه جاده نفت فعال است و برای به نتیجه رساندن آن با همکاری مهندس زنگانه تلاش کرده و پیگیر کمربندی گنبدکاووس خواهیم بود.

وی گفت: برای بازآفرینی شهری و ارتقاء سطح کیفی شهری در گنبدکاووس پروژه‌های مهمی داریم.

انتهای پیام/س

سفر وزیر راه به گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ساخت راه‌آهن برقی گرمسار - اینچه‌برون به زودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..