تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع ۳۰۰ هزار بسته صبحانه در مصلی تهران

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از توزیع بیش از ۳۰۰ هزار بسته صبحانه ساده در ۱۲ ایستگاه صلواتی مستقر در مصلی تهران خبر داد.

سعید اوحدی با بیان این مطلب به اقدامات فرهنگی شهرداری تهران در نماز عید فطر امسال پرداخت و گفت: سازمان فرهنگی‌ و هنری شهرداری تهران با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با راه‌اندازی ۴ سایه بان فرهنگی، بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب را به صورت رایگان میان نمازگزاران توزیع کرد.

وی با اشاره به برپایی ۸ نگاه گذر با موضوع بیانات مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) در مورد عید فطر عنوان کرد: با مشارکت سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش، ۵۰ دانش آموز مسئولیت استقبال از نمازگزاران را در ورودی‌های مصلی بر عهده گرفتند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، رئیس کمیته فرهنگی و تبلیغات برگزاری مراسم عید فطر ضمن قدردانی از همکاری پلیس راهور، نیروی انتظامی و ستاد برگزاری مراسم و شهردار تهران برای برگزاری مراسم نماز عید فطر در مصلی گفت: بخش مهمی از اقدامات امسال به ویژه در بخش برپایی ایستگاه‌های صلواتی با مشارکت خیرین انجام شد، البته، شرکت شهروند و مناطق ۳، ۶ و ۷ نیز با برپایی ایستگاه صلواتی در تلاش بودند تا هرگونه کمبودی را از حیث توزیع صبحانه ساده برطرف کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع ۳۰۰ هزار بسته صبحانه در مصلی تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..