تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتش سوریه ۲۰ هزار کیلومتر از اراضی تحت اشغال داعش را آزاد کرد

ساعت 24- ارتش سوریه طی عملیات اخیر خود علیه گروه تروریستی داعش موفق به آزادسازی ۲۰ هزار کیلومتر مربع از اراضی تحت اشغال تروریست‌ها در منطقه «بادیه الشام» شد.

ارتش سوریه طی عملیات اخیر خود علیه گروه تروریستی داعش موفق به آزادسازی ۲۰ هزار کیلومتر مربع از اراضی تحت اشغال تروریست‌های در منطقه «بادیه الشام» شد.

هفته گذشته ارتش سوریه عملیاتی را برای آزادسازی منطقه بادیه الشام در غرب شهر راهبردی المیادین با حمایت نیروی هوایی روسیه آغاز کرد.

بر اساس گزارش منابع نظامی در استان دیرالزور، ارتش سوریه با حمایت هم‌پیمانان خود موفق به آزادسازی ۲۰ هزار کیلومتر مربع از مناطق بیابانی بادیه الشام از اشغال تروریست‌های داعش شده است.

این منابع نظامی می‌گویند که ارتش سوریه در این عملیات موفق به آزادسازی چندین منطقه به خصوص میدان نفتی «الورد» و «مزله» شده‌ است.

همچنین نیروهای سوری موفق شده‌اند تعداد زیادی از تروریست‌های داعش در این منطقه را به هلاکت رسانده و خسارات زیادی نیز به این گروه تروریستی وارد کنند.

در پی این عملیات، ارتش سوریه توانسته شهر المیادین را از وجود هرگونه تهدید تروریستی از سوی داعش در آینده ایمن کند.

عملیات برای آزادسازی مناطق باقیمانده در بادیه الشام و از بین بردن آخرین مواضع داعش در این منطقه ادامه دارد.

میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتش سوریه ۲۰ هزار کیلومتر از اراضی تحت اشغال داعش را آزاد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..