تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"آقای روحانی؛ فریاد مردم از

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت اجناس و کالا‌ها، اظهار داشت: بالا رفتن روزانه قیمت کالا‌ها و اجناس سبب نارضایتی مردم شده است.

بیشتر بخوانید

تدوین طرح‌های ضربتی برای حل معضل گرانی کالا‌ها و اجناس در مجلس

وی با بیان اینکه فریاد مردم از افزایش قیمت‌ها در آمده است، افزود: از آقای رئیس‌جمهور و تیم اقتصادی دولت می‌خواهم چاره‌ای برای گرانی‌ها بیندیشند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تأکید بر اینکه گرانی‌ها اقشار کم‌درآمد را تحت فشار قرار می‌دهد، گفت: گرانی کالا‌ها و اجناس ضروری، معیشت کارگران، بازنشستگان و دهک‌های پایین جامعه را تهدید می‌کند.

مقصودی با ابراز اینکه "مسئولان چه‌‌وقت می‌خواهند به مشکلات مردم رسیدگی کنند؟" تصریح کرد: مسئولان باید بدانند که با وعده و وعید مشکلات مردم مرتفع نشده و قدرت خریدشان با این حرف‌ها بالا نمی‌رود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه گرانی مواد غذایی مانند گوشت، مرغ و لبنیات سبب حذف این مواد از سبد غذایی مردم می‌شود، گفت: حذف مواد پروتئینی از سفره غذایی مردم به سلامتی آنها آسیب می‌زند.

انتهای‌ پیام/*

منبع خبر : tn.ai




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"آقای روحانی؛ فریاد مردم از»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..