تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از رنگ کاری خیابان ها تا شانس آقای گلی جام جهانی 2018 + عکس

به گزارشخبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه مارکا در گزارشی به روایت زندگی گابریل ژسوس بازیکن 21 ساله تیم ملی برزیل پرداخته و می نویسد او چهار سال قبل مشغول رنگ آمیزی خیابان های شهر سائوپائو بود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در این اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.


مارکا می نویسد: چهار سال قبل، در آستانه جام جهانی برزیل، گابریل ژسوس، خیابانهای «ژاردیم پری»، یکی از خطرناک ترین مناطق فقیرنشین برزیل، واقع در شمال سائو پائولو را رنگ سبز و زرد می زد. امروزه در همان منطقه، با پولی که توسط یکی از حامیانش در اختیار او گذاشته، تصویری بزرگ به ارتفاع 34 متر از چهره اش بر روی دیوار نقش بسته است. تصویری که توسط دوستانش انتخاب و اجرا شده (همان دوستانی که چهار سال قبل با هم یک قلم موی مشترک داشتند)، همان ژستی است که به آن شیوه گل خود را جشن می گیرد: تماس تلفنی با مادرش؛ olá mae (به معنی سلام مادر).

از رنگ کاری خیابان ها تا حضور در جام جهانی 2018


گابریل ژسوس، نمونه ای از مهاجمان برزیلی است که از خیابان های این کشور به جایی رسیده اند. حالا درباره او باید گفت، ژسوس از خطرناک ترین خیابان های سائو پائولو برخاسته است.او هرگز پدرش را ندیده و مادرش لوسیا ورا بود که سه فرزندش را بزرگ کرد. گابریل کوچک ترین و سرکش ترین آنها بود و برآمدگی که چهره اش وجود دارد به دلیل زمین خوردن در سن سه سالگی به همراه توپی است که همیشه به همراه داشت و خیابان های ژاردیم را بالا و پایین می کرد.ژسوس هرگز این منطقه را فراموش نمی کند و حتی یک خالکوبی روی دست راستش نیز دارد.
پسر بچه ای با پیراهن شماره 10 که رویای بازیکن شدن را در سر می پروراند.

از رنگ کاری خیابان ها تا حضور در جام جهانی 2018


رویای گابریل بیش از حد تصورش به حقیقت پیوست. او روز یکشنبه، به عنوان جوانترین بازیکن تیم 23 نفره «تیته» ، با پیراهن شماره 9 ،همان شماره ی «رونالدو نازاریو» الگوی دیروز و حامی کنونی اش، پا به میدان خواهد گذاشت و اولین بازی خود در جام جهانی را انجام خواهد داد.
رونالدو درباره ژسوس می گوید: "او فوتبالیستی است که خودم را به یادم می آورد ، مهاجمی که تغییر ایجاد می کند و برای برزیل در این جام جهانی بسیار مهم خواهد بود."
دومین گلزن برترتاریخ جام جهانی تاکید می کند که: "او پیشرفت زیادی در منچسترسیتی داشته است."
او نیاز به دلیلی ندارد ،زیرا پس از درخشش اولیه در برزیل، گواردیولا او را جلا داد تا او را مهاجم بسیار کاملتری تبدیل کند. او به لطف پپ گواردیولا زمان دقیقی وارد سیتی شد، هرچند که بازیکن هنوز خیلی خوب نمی داند چرا به سیتی آمد. رئال مادرید خواستار ژسوس بود و به تیم انگلیسی برتری داشت، تا زمانی که مربی سیتی تلفن را برداشت و به او تلفن زد. و آنها درباره چه چیزی حرف زدند؟ خوب، گابریل نمی داند، زیرا او انگلیسی را نمی دانست و گواردیولا پرتغالی نمی دانست، این ارتباط یک بلبشوی واقعی بود.
گابریل می گوید؟: "ما حتی نیمی از حرفهای یکدیگر را متوجه نشدیم." اما این واقعیت ساده که یکی از بهترین مربیان جهان به او زنگ زده برای کافی او بود، به همین دلیل با مادرش، برادران و دوستانش راهی انگلستان شد.
فصل بعدی زندگی او روسیه، جام جهانی، است . رقابتی که تنها چهار سال پیش با قلم مویی که در دست داشت آن را زیبا می کرد و اکنون میخواهد با گل هایش در آن بدرخشد.
ژسوس 21 ساله  در 17 بازی برای برزیل 9 گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید:

چریشف بهترین بازیکن دیدار افتتاحیه جام بیست و یکم شد

تیم ملی فوتبال روسیه ۵ عربستان۰/ شکست تحقیر آمیز سعودی‌ها مقابل روس‌ها


انتهای پیام/


از کف خیابان های برزیل تا اوج فوتبال جهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از رنگ کاری خیابان ها تا شانس آقای گلی جام جهانی 2018 + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..