تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژه برنامه مهمانخانه به مناسبت عید سعید فطر

ویژه برنامه مهمانخانه به مناسبت عید سعید فطربه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما؛ مهمانی برنامه مهمانخانه به مناسبت عید سعید فطر امروز از ساعت 14:30 به صورت زنده به روی آنتن می رود.

در این ویژه برنامه زنده دو ساعته، امیرحسین مدرس میزبان میهمانانی می‌شود که در طول ماه مبارک رمضان به برنامه مهمانخانه آمده اند.

محمدحسن ابوالحسنی، فرشته روح افزا، منوچهر رحمانی و دکتر پورعزت از جمله کارشناسانی هستند که در طول ماه مبارک رمضان به این برنامه آمده‌اند و امروز در ویژه برنامه مهمانخانه حضور می یابند.

گفتنی است: گفتگوی امیر حسین مدرس با مسعود فروتن و خاطره های شنیدنی او از دیگر بخش های دیدنی این برنامه است.

انتهای پیام/

آخین مهمانی امیرحسین مدرس در شبکه چهار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژه برنامه مهمانخانه به مناسبت عید سعید فطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..