تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴ تیم صعود کننده به نیمه نهایی جام جهانی از نظر مورینیو

 سرمربی پرتغالی منچستریونایتد مرحله نیمه نهایی جام جهانی را پیش بینی کرده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پرتغالی منچستریونایتد مرحله نیمه نهایی جام جهانی را پیش بینی کرده است.

به گزارش شما نیوز ، ژوزه مورینیو که برای تماشای بازی های جام جهانی به روسیه رفته و به عنوان کارشناس با شبکه تلویزیونی  RT Sport روسیه همکاری خواهد کرد پس از پیش بینی مرحله گروهی جام جهانی حالا مرحله حذفی این رقابت ها را  پیش بینی کرده است. 

مورینیو به این شبکه گفته:

 انگلیس تا مرحله یک چهارم نهایی صعود می کند اما سپس مقابل برزیل حذف می شود. این اتفاق بدی برای من نیست چون ۴ تا از شاگردانم می توانند بیشتر استراحت کنند.

مورینیو انتظار دارد پرتغال با حذف تیم های اروگوئه و فرانسه به نیمه نهایی راه یابد تا در این مرحله حریف برزیل شود. سرمربی پیشین رئال مادرید در ادامه پیش بینی کرده آلمان با شکست بلژیک به نیمه نهایی برسد و آرژانتین هم با شکست اسپانیا حریف آن ها در این مرحله شود. 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴ تیم صعود کننده به نیمه نهایی جام جهانی از نظر مورینیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..