تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باور خرافی راننده، خودروی گرانقیمت را به آهن پاره تبدیل کرد +فیلم

خودروی گرانقیمت، فدای باور خرافی راننده شد + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راننده ای که طبق یک باور خرافی برای در امان ماندن از چشم زخم اقدام به سوزاندن گواهینامه خود کرده بود نمی دانست تا چه اندازه این تصمیمش احمقانه است. تنها 20 دقیقه کافی بود که از خودروی بی ام و 470 هزار یوآنی ( 73 هزار دلاری) این مرد تنها چند تکه آهن برجای بماند.

ویدئویی که منتشر شده است، این خودروی گرانقیمت را غرق شعله‌های آتش نشان می دهد. این اتفاق در یکی از خیابان‌های خلوت شهر "جیانگسو" چین رخ داد. بنا به گفته سخنگوی آتش‌نشانی این مرد گواهینامه خود را با قرار دادن در یک پارچه قرمز رنگ و در داخل ماشین به آتش کشیده بود.

بیشتر بخوانید

شبح پیرزن ایستاده در پشت پنجره خبرساز شد! + فیلم

مشاهدات تکان دهنده مردی که پس از مرگ زنده شد!

انتهای پیام/

خودروی گرانقیمت، فدای باور خرافی راننده شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باور خرافی راننده، خودروی گرانقیمت را به آهن پاره تبدیل کرد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..