تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی نامه شهيد اكبر برزگر

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهيد اكبر برزگر یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید:

شهيد اكبر برزگر در سال1326 در روستاي قلعه‌جوق از توابع شهرستان نقده در خانواده‌اي مذهبي به دنیا آمد. پنج سال دوره ابتدايي را در يكي از مدارس نقده با موفقيت به پايان رسانيده و براي هميشه سنگر دانش را به درود گفت. مراحل بعدي زندگي را در كنار كار و تلاش و با شغل كشاورزي در امرار معاش خانواده كمك شاياني كرد. بعد از پيروزي شكوهمند اسلامي در22 بهمن سال57 به فرمان امام لبيك گفت و در نهاد مقدس كميته اسلامي به دفاع از نواميس مسلمين و ارزشهاي والاي انقلاب پرداخت. هنگامي كه عوامل پليد ضدانقلاب در سال1359 به تپه ناصر كه پايگاه دفاعي سربازان اسلام بود حمله و براي نائل شدن به اهداف شومشان منطقه را يكسره زير آتش گلوله قرار دادند. شهيد ارجمند كه پايگاه مذكور به جانبازي در راه دين مي‌پرداخت. سرانجام در تاريخ59/4/26 توسط همين اشرار مجروح و با تني خون‌آلود به گروگان گرفته شد و از آن تاريخ تاكنون در گمنامي به‌سر مي‌برد كه پس از گذشت سالهاي متمادي در ديار غربت سرانجام توسط كميته جستجوي مفقودين كشف و در تاريخ83/4/25 پس از تشييع باشكوه در مركز استان به زادگاهش شهرستان نقده انتقال و طي مراسمي باشكوه بر دستان امت خدا جوي شهرستان نقده تا گلزار با طراوت شهداء تشييع و در كنار همسنگران به خون آغشته دروان دفاع مقدس جسم خاكيش به خاك آرميد .

انتهای پیام/

بیوگرافی شهيد اكبر برزگر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی نامه شهيد اكبر برزگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..