تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از دانلود نرم‌افزار پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوا تا نرم‌افزار دریافت نتایج زنده مسابقات جام‌جهانی

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود YoWindow Weather 2.7.3 ؛ برنامه بسیار زیبای هواشناسی برای اندروید

نرم افزار Weather YoWindow ابزاری عالی برای پیش بینی آب و هواست. این نرم افزار با 10 میلیون بار دانلود در گوگل پلی یکی از محبوب ترین ابزارهای هواشناسی گوشی های هوشمند معرفی شده است. همچنین این نرم افزار کاملا هوشمند است مثلا با توجه به موقعیت زمانی شما برای روز پس زمینه روز و برای شب پس زمینه شب به گوشی شما خواهد بخشید، در لحظات بارانی و یا برفی نرم افزار دقیقا باران و برف را روی گوشی شما شبیه سازی می کند.


Weather YoWindow

دانلود SofaScore Live Score 5.55.4 ؛ نرم افزار نمایش نتایج زنده فوتبال با به روز رسانی جام جهانی

با نرم افزارSofaScore Live Score می توانید نتایج مسابقات ورزشی را به صورت زنده و با جزئیات کامل مشاهده کنید. این نرم افزار از ورزش های فوتبال، بسکتبال، هاکی روی یخ، تنیس، ورزش‌های موتور، کریکت، بیس بال، راگبی، فوتبال آمریکایی، هندبال، والیبال، واترپلو، فوتسال، اسنوکر، دارت و بدمینتون پشتیبانی می کند.


SofaScore Live Score

دانلود 77.0.49 FotMob؛ نرم افزار دریافت نتایج زنده مسابقات ورزشی با آپدیت جام‌جهانی

علاقه‎مندان به ورزش فوتبال می‎توانند با استفاده از نرم‎افزار Soccer Scores Pro - FotMob تمامی نتیجه‎های این مسابقات را به صورت زنده پیگیری کنند. این نرم‎افزار آخرین اخبار مربوط به تیم‎های لیگ‎های معتبر جهانی را به شما ارائه می‎دهد. از ویژگی‎های جالب دیگر این برنامه امکان گزارش صوتی بازی ها به زبان انگلیسی است.


دانلود  Soccer Scores Pro - FotMob برای اندروید و ios/نرم افزار قدیمی و پرطرفدار برای دریافت نتایج زنده

دانلود NetGuard Pro 2.198 برنامه فایروال بدون نیاز به روت اندروید

یکی از مشکلات مهم کاربران تمام شدن سریع شارژ اینترنت آنهاست، یکی از مهمترین عاملهای صرفه جویی در مصرف اینترنت قطع کردن دسترسی آنها به اینترنت است. برای این کار ما نرم افزار NetGuard را به شما پیشنهاد می کنیم.

دانلود NetGuard ؛ فایروال و قطع دسترسی برنامه ها به اینترنت برای اندروید

دانلود PhotoGrid – Collage Maker Premium v6.64 - برنامه ویرایش و ترکیب تصاویر اندروید 

Photo Grid یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با نزدیک به 500 میلیون کاربر از سراسر دنیاست که در زمینه ی ساخت و ایجاد عکس های کلاژ، لقب بهترین برنامه عکاسی را از آن خود کرده است. 

 با استفاده از این نرم افزار می توانید زیباترین، حرفه ای‌ترین و جذاب‌ترین عکس های کلاژ را بسازید. با استفاده از اپلیکیشن Photo Grid Collage Maker شما قادر خواهید بود در سریع ترین زمان ممکن، عکس های موجود در گالری موبایل خود را به یکدیگر بچسبانید، افکت‌هایی خیره‌کننده و یا قاب‌های بسیار زیبا را به آن بیافزایید و یک عکس شبکه ای خارق العاده را بسازید.


دانلود  Photo Grid برای اندروید و ios؛ افکت گذاری و ساخت یک عکس از چند عکس (کلاژ)

 دانلود Gallery Vault-Hide Video&Photo PRO v3.7.3 - برنامه قفل تصاویر و ویدیوهای گالری برای اندروید 

نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures یک ابزار عالی در زمینه مخفی کردن تصاویر و ویدئو ها است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به تعداد نامحدود تصاویر و ویدئو های موجود در گالری خود را مخفی و از گالری خارج کنید.

حتی می توانید آیکون این نرم افزار را در گوشی خود نیز مخفی کنید تا دیگران از وجود چنین برنامه ای در گوشی تان نیز باخبر نشوند. نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است و توانسته در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.

دانلود Gallery Vault Pro 3.1.11؛ برنامه مخفی سازی عکس و ویدئو

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 دانلود پاکت Pocket 6.7.9.0 - برنامه مشاهده مطالب اینترنتی بصورت آفلاین اندروید 

 فرض کنید با گوشی یا تبلت خود در حال گشت و گذار در فضای وب هستید و به صفحاتی برمی‎خورید که مطالب بسیار خوبی دارد اما فرصت کافی برای خواندن آن را ندارید. 

به ناچار یا باید آنها را به صفحات نشانه‎گذاری شده اضافه کنید که این هم موجب تعدد  این صفحات خواهد شد و هم اینکه این ویژگی برای صفحاتی است که بخواهیم بارها به آن مراجعه کنیم نه فقط یک یا چند بار.

برای حل این مشکل ما برنامه Pocket را به شما پیشنهاد میکنیم ، با این برنامه میتوانید صفحات اینترنتی و محتواهای چند رسانه ای موجود در آن را بر روی گوشی خود ذخیره و در سر فرصت  به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت به مطالعه و بازدید از آن ها بپردازید.

دانلود 6.5.9.4 Pocket برای اندروید و ios ؛ نرم افزار ذخیره و مشاهده آفلاین صفحات و محتوای وب

دانلود داب اسمش Dubsmash 2.35.8 ؛ برنامه ضبط ویدئو با صدای کاراکترهای محبوب اندروید

دابسمش به پدیده ای پرطرفدار در فضای مجازی تبدیل شده است. موضوعی که در آن بر روی قطعه صدایی ماندگار ویدئویی دیگر را قرار میدهند. این پدیده را میتوان یک چالش جدید در شبکه های اجتماعی دانست که حتی در برنامه پرطرفدار 90 در شبکه سوم سیما نیز بخشی به دابسمش های ارسالی اختصاص داده شده است. نرم افزار Dubsmash  نه تنها یک نرم افزار برای ساخت دابسمش بلکه یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری آن نیز هست.

دانلود نرم افزار Dubsmash برای اندروید و ios / نرم افزار ساخت دابسمش / در حال کار

دانلود Firefox Browser 60.0.2 ؛ مرورگر موزیلا فایرفاکس برای اندروید و آیفون

 مرورگر موزیلا فایرفاکس بدون اغراق یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های وب است. فایرفاکس با قابلیت تنظیمات اختصاصی و  محافظت پیشرفته از حریم خصوصی، در برابر هکرهای اینترنتی نیز بسیار مقاوم است. قابلیت های متعدد و شخصی سازی موجب استقبال فراوان از این مرورگر است.

دانلود مرورگر محبوب فایرفاکس برای تلفن هوشمند دانلود FilmoraGo – Free Video Editor Pro 3.1.4؛ ویرایشگر حرفه‌ای ویدئو

نرم افزار FilmoraGo – Free Video Editor یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ویرایش و افکت گذاری روی ویدئو ها است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی ویدئو های خود را ویرایش و قسمت های دلخواه آن را از هم جدا کنید و روی آن ها افکت قرار دهید. همچنین می توانید موزیک های مورد نظر خود را روی فیلم قرار دهید و در هر لحظه پیشنمایش تغییرات خود را مشاهده کنید. برنامه FilmoraGo کاملا رایگان بوده و توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.2 از 5.0 را نیز دریافت کند.

FilmoraGo

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از دانلود نرم‌افزار پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوا تا نرم‌افزار دریافت نتایج زنده مسابقات جام‌جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..