تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واردات مکمل‌ها مشروط شد

مدیرکل امور فرآورده‌های طبیعی ، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، شرط واردات مکمل ها و غذاهای ویژه به کشورمان را داشتن نمایندگی انحصاری در ایران، عنوان کرد.

به گزارش شما نیوز ، مدیرکل امور فرآورده‌های طبیعی ، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، شرط واردات مکمل ها و غذاهای ویژه به کشورمان را داشتن نمایندگی انحصاری در ایران، عنوان کرد.

مهناز خانوی در ارتباط با نامه ای که به مدیران شرکت های وارد کننده مکمل و غذاهای ویژه زده است،گفت: برای واردات مکمل ها و غذاهای ویژه به کشورمان، این شرکت ها می بایست نمایندگی انحصاری در ایران داشته باشند و بعد از این، صدور کد واردات برای مکمل های خارجی منوط به داشتن نمایندگی انحصاری در کشورمان است.

وی با عنوان این مطلب که در صورت عدم معرفی نماینده انحصاری مکمل های وارداتی امکان صدور کد IRC برای این نوع محصولات صادر نخواهد شد، افزود: واردات این نوع محصولات فقط تا پایان سال ۹۷ اعتبار خواهد داشت.

خانوی تاکید کرد: تمامی آرای صادره برای این نوع محصولات که دارای کد IRC نیستند، باطل است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واردات مکمل‌ها مشروط شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..