تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیزی: روسیه فوق العاده نبود، ما افتضاح بودیم!

تیم ملی روسیه شکست تلخی را به عربستانی ها تحمیل کرد تا تیم پرامید فرزندان صحرا، با باخت جام جهانی را آغاز کند.

به گزارش شما نیوز ، تیم ملی روسیه شکست تلخی را به عربستانی ها تحمیل کرد تا تیم پرامید فرزندان صحرا، با باخت جام جهانی را آغاز کند. آن ها عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و سرمربی این تیم، خوان آنتونیو پیزی نیز همین اعتقاد را دارد.

او در خصوص بازی گفت: روسیه فوق العاده بود. ما فرم همیشگی خودمان را نداشتیم. اصلا بازی خوبی ارائه ندادیم. بازی کردن مقابل روسیه میزبان خیلی سخت بود. اصلا انتظار چنین شکستی را نداشتیم و دور از انتظار بود.

سرمربی آرژانتین یادآورد شد: اما نکته مهم این است که ما این ضعف و عملکرد بد ما بود که باعث شد چنین نتیجه ای اتفاق بیفتد. وگرنه روسیه اتفاق شگفت انگیزی را رقم نزد و مثل همیشه بود. عملکرد آن ها ما را متعجب نکرد و ما ضعیف بازی کردیم.

پیزی در پایان امیدوارانه صحبت کرد و اذعان داشت: من همچنان امید دارم، به بازیکنان تیم ملی عربستان اعتماد دارم. اما روش بازی ما در جام جهانی باید تغییر کند و در جام جهانی باید طور دیگری بازی کنیم. الان تنها راه حلی که داریم این است که به بازی بعد فکر کنیم و سعی کنیم این شکست سنگین را فراموش کنیم و این تنها راه حل پیش روی ماست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیزی: روسیه فوق العاده نبود، ما افتضاح بودیم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..