تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیه رو: بازیکنانمان را باور داریم/ تغییرات تیم اسپانیا گسترده نیست

هیه رو: بازیکنانمان را باور داریم/ تغییرات تیم اسپانیا گسترده نیستبه گزارشخبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرناندو هیه رو در نشست خبری پیش از بازی اسپانیا و پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیان کرد: وضعیت تیم ما را می‌دانید. برای پرتغال به عنوان قهرمان اروپا احترام زیادی قائلیم. یکی از بهترین بازیکنان دنیا یعنی کریستیانو رونالدو و یک سرمربی با تجربه یعنی فرناندو سانتوس در این تیم حضور دارند. از طرفی توانایی بازیکنان‌خودمان را هم باور داریم و اهدافمان مشخص است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در این اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

او درباره اینکه آیا دیدار با پرتغال برای اسپانیا یک فینال محسوب می شود، گفت ما سه فینال داریم پیش رو داریم. بازی با پرتغال و پس از آن دیدار با ایران و مراکش. حضور در روسیه برای ما افتخار دارد و همگی باید از این فرصت لذت ببریم. باید برای بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شور و اشتیاق داشته باشیم و با تمام توان به میدان برویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا درمورد احتمال تغییر در ترکیب و سبک بازی این تیم نسبت به زمان سرمربیگری خولن لوپتگی اظهار داشت: تغییرات ما معدود است. اسپانیا از ۲ هفته پیش تمریناتش را شروع کرده است و سبک کارش بسیار روشن است. تغییر در این مسائل غیرممکن است اما شما شاهد تیم برجسته ای هستید که می‌خواهد خوب بازی کند. قصد ایجاد تغییرات گسترده نداریم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بن عطیه: مقابل ایران حرف های زیادی برای گفتن داریم/برای گردش به روسیه نیامده ایم

هروه رنار: هر سه بازی به یک اندازه برایمان اهمیت دارد/ برای عکس گرفتن به روسیه نیامده ایم

انتهای پیام/

اظهارات فرناندو هیه رو در نشست خبری دیدار اسپانیا و پرتغال




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیه رو: بازیکنانمان را باور داریم/ تغییرات تیم اسپانیا گسترده نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..