تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از ساخت لباسی که شما را لاغر می‌کند تا قفل‌هایی که اجازه ورود دزدان به خانه را نمی‌دهند

از ساخت لباسی که شما را لاغر می‌کند تا قفل‌هایی که اجازه ورود دزدان به خانه را نمی‌دهندبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در سراسر جهان سبب آسان شدن زندگی آن‌ها و باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری در برابر افراد می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از این اختراعات در سراسر جهان بپردازیم.

 عینک هوشمند برای کودکان مبتلا به اوتیسم طراحی شد

کودکان مبتلا به اوتیسم برای  برقراری‌ ارتباط با دیگران کمی مشکل دارند اما به تازگی عینک هوشمندی طراحی شده است که قابلیت بالا بردن مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی کودکان مبتلا به اوتیسم را دارد این عینک که قدرت مغز نامیده می‌شود به کودکان مبتلا به اوتیسم کمک می‌کند تا بتواند با والدین خود ارتباط خوبی را برقرار کند همچنین به کمک تمریناتی در قالب یک بازی آن‌ها می‌توانند ارتباط چشمی خود را هم ارتقا ببخشند.

قفل هوشمند برای امنیت خانه‌ها تولید شد

همه ما هنگامی که از خانه خود خارج می‌شویم درب را از ترس دزدان قفل می‌کنیم اما گاهی این دزدان آن قدر حرفه‌ای هستند که هر گونه قفلی را هم می‌توانند باز کنند  امروزه برای برطرف کردن این مشکل یکی از شرکت‌های تولیدکننده قفل، موفق به ساخت سخت افزار هوشمندی شده است که اجازه نمی‌دهد هیچ دزدی به خانه شما وارد شود.

این قفل که در بالا، میانه و پایین در قرار می‌گیرد به قدری هوشمند است که با هرگونه اتفاق غیر قابل پیش بینی به صدا در می‌آید و به صاحب خانه هشدارهای لازم را می‌رساند.

این قفل در زمانی که فعال شود به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد در به آسانی  باز شود  همچنین از طریق بلوتوث به تلفن همراه کاربران متصل می‌شود و صاحب خانه از طریق تلفن همراه خود می‌تواند این در را باز  یا بسته کند و اگر زمانی این قفل احساس کند که فشاری بیش از حد در حال وارد شدن به آن است سریعا هشدار می‌دهد و  لامپی متصل به در روشن می‌شود.

 لباسی که به شما کمک می‌کند تا سریعترین لاغر شوید

هنگامی که می‌خواهیم وزن خود را کاهش دهیم از روش‌هایی سخت و غیر تخصصی استفاده می‌کنیم که همین موضوع نه تنها سبب کاهش وزن ما نمی‌شود بلکه ضررهای بسیاری هم به بدن  وارد می‌کند ؛ به تازگی مخترعان موفق به طراحی لباسی شده‌اند که لحظه به لحظه علائم حیاتی فرد را بررسی می‌کند و آن را بر روی صفحه تلفن همراه نشان می‌دهد برای مثال هنگامی که یک فرد در حال دویدن است بر روی تلفن همراه وی هشدار می‌آید که بهتر است بنشیند و یک نوشیدنی قندی را بنوشد  همچنین علائم حیاتی مانند ضربان قلب، نبض، دمای بدن و غیره بر روی صفحه تلفن همراه به نمایش در می‌آید و شخص را از تغییرات بدنی او آگاه می‌کند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از ساخت لباسی که شما را لاغر می‌کند تا قفل‌هایی که اجازه ورود دزدان به خانه را نمی‌دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..