تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدبلندترین افسر پلیس در دنیا با ۲ متر و ۲۸ سانتی متر را ببینید!

جاگدیپ سینگ قدبلندترین افسر پلیس در سراسر  جهان می باشد . بلندی قد این پلیس دو متر و بیست و هشت سانتی متر باشد و اگر شما بخواهید با این افسر سلفی بگیرید به نردبان نیاز خواهید داشت . شما در ادامه می توانید تصاویر جالب و عکس هایی دیدنی از این افسر پلیس را مشاهده کنید .

قدبلندترین افسر پلیس

اگر کسی دلش بخواهد با قدبلندترین افسر پلیس یک عکس سلفی بیندازد احتمالا به یک نردبان نیاز خواهد داشت چون قدبلندترین افسر پلیس در هند زندگی می‌کند و قدش ۲ متر و ۲۸ سانتیمتر است. جاگدیپ سینگ، افسر پلیس ترافیک شهر پنجاب هند ادعا می‌کند به عنوان بلندترین افسر پلیس جهان می‌تواند هر تخلفی که در خیابان‌های این شهر رخ می‌دهد را زیر نظر بگیرد.

سینگ به عنوان یک چهره محبوب و مشهور در بین مردم شهر پنجاب شناخته می‌شود .
و این محبوبیت به قدری زیاد است که افراد زیادی در حین انجام وظیفه او در کنارش می‌ایستند تا با قدبلندترین افسر پلیس ترافیک جهان سلفی بگیرند. قد و اندازه او آنقدر بلند و بزرگ است که برای سفارش هر یونیفرم و لباس معمولی یک خیاط شخصی دارد و به دلیل پیدا نشدن کفش‌های سایز وی در هند باید آن‌ها را از خارج هند وارد کنند.

قدبلندترین افسر پلیسقدبلندترین پلیس دنیا

سینگ که ۲۰ سال در اداره پلیس ترافیک شهر پنجاب هند خدمت کرده است،
به مرکز توجه مردم بودن می‌بالد و درباره خودش می‌گوید:
من افتخار می‌کنم که با ۲ متر و ۲۸ سانتیمتر، قدبلندترین افسر پلیس کشورم هستم.
علاوه بر قد بلندم، ۱۹۰ کیلوگرم هستم و این مسئله مرا خیلی خوشحال می‌کند.

گفتنی است؛ پیش از سینگ افسر پلیسی به نام راجش کومار با قد ۲ متر و ۲۳ سانتیمتر، لقب قدبلندترین افسر پلیس جهان را داشت.

قدبلندترین افسر پلیسقدبلندترین پلیس دنیا سوار بر موتورقدبلندترین افسر پلیسقدبلندترین پلیس دنیا در هندقدبلندترین افسر پلیسقدبلندترین پلیس در جهانقدبلندترین افسر پلیسقدبلندترین پلیس دنیا در هندوستاندرباره شهر پنجاب بیشتر بدانید

پنجاب ایالتی در شمال غربی هند است که با استان پنجاب پاکستان در غرب و ایالت‌های جامو و کشمیر در شمال، هیماچال پرادش در شمال شرقی، هاریانا در جنوب و جنوب شرقی و راجستان در جنوب غربی هم‌مرز است.

قدبلندترین افسر پلیسشهر پنجاب

مساحت کل پنجاب برابر با ۵۰٬۳۶۲ کیلومتر مربع است و جمعیت آن در سال ۲۰۱۱ برابر با ۲۷٬۷۰۴٬۲۳۶ نفر بوده که شانزدهمین ایالت هند از نظر جمعیت به‌شمار می‌رود. مرکز ایالت پنجاب شهر چندیگر است که به صورت مستقل اداره می‌شود و به‌عنوان ناحیه‌ای مشترک، مرکز ایالت هاریانا نیز به‌شمار می‌رود.

دیگر شهرهای مهم این ایالت شامل لودیانا، موهالی، امریتسار، پاتیالا و جلندر هستند.

واژه پنجاب ترکیبی از دو واژهٔ فارسی پنج و آب و به معنی «سرزمین پنج رود» است.
که توسط فاتحان آسیای مرکزی که امپراتوری گورکانیان هند را بنا نهادند به این منطقه داده شد.
پنج رود، بیاس، جهلم، چناب، راوی و سوتلج نام دارند که اکنون ۲ رود در پاکستان و ۳ رود از آن‌ها در هند قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران – ویکی پدیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدبلندترین افسر پلیس در دنیا با ۲ متر و ۲۸ سانتی متر را ببینید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..